- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Anlamiyorum.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anlamiyorum.
derde persoon is v d verkeerde kaant, moet haast wel
Niets van aantrekken, laat dit je geen stress bezorgen.Je ziet toch dat ik in een rijles auto rij voorwat wijs je nog middelvinger?

De juiste medicatie helpt echt wel, zonder kan ik niet normaal een zomer doorkomen.
Nee inderdaad!! Neem de medicijnen elke dag maar alsnog vet veel last
Tuurlijk helpt het wel iets maar alsnog ist heftig (bij mij iig)De juiste medicatie helpt echt wel, zonder kan ik niet normaal een zomer doorkomen.
Levocetirizine. Maar als ik deze niet zou nemen dan wordt mijn hoofd net een opgeblazen kikker
Dus ik moet eigenlijk niet zeuren haha. Maar goed, het blijft een vervelend ietsDe juiste medicatie helpt echt wel, zonder kan ik niet normaal een zomer doorkomen.

Partner gebruikt Avamys (fluticasonfuroaat), helpt dit jaar. Wat ze vorig jaar nam werkte niet meer voldoende. Dat is ook het makke bij hooikoorts.
Ok, zal me daar eens in verdiepen. Oogdruppels ( Prevalin) heb ik ook inderdaad!! Kan ik niet zonder!Heb ik ook een tijdje gebruikt, ik ben overgestapt op desloratadine, dat werkt bij mij beter en op hele heftige dagen neem ik een halve dag ook nog een levocetrizine. Daarnaast oogdruppels met dinatriumcromoglicaat en neusspray met beclometasondipropionaat.
Ben er klaar voor.

Jij bent toch ook nog wel smeuïge verhalen over bepaalde leden.Ben er klaar voor.
![]()
Gaan we met jouw auto? Wil geen bloed in die van mij.![]()