- Waardering
- 46.984
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Wat is een nab?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is een nab?
Korte slaap
Je kan toch ook altijd een huis kopen en verkopen na verloop van tijd?
Nap
Gewoon even trenragen en dan zijn ze zo uitgeboord.Wanneer je buren besluiten 2 dagen lang te gaan boren in huis wanneer je thuis werkt. Zeker als je ook nog eens telcons en online overleg hebt. Ik wordt echt helemaal horendol.
Had je toevallig een dashcam aanstaan? Ik ken wel iemand die adhv. de beelden dan aangifte wilt doen.Al die vrachtwagens die zich nog net voor je gooien op de linkerbaan terwijl het eigenlijk niet meer kon. Daar word ik echt misdadig van. Levensgevaarlijk.
Al die vrachtwagens die zich nog net voor je gooien op de linkerbaan terwijl het eigenlijk niet meer kon. Daar word ik echt misdadig van. Levensgevaarlijk.
Helaas nietHad je toevallig een dashcam aanstaan? Ik ken wel iemand die adhv. de beelden dan aangifte wilt doen.
Nu pas? Dat heb ik al sinds jij supermod bent xoxoDoor sommige leden begin ik mijn plezier in het forum te verliezen.
Nu voel ik me al terug iets beter.
Sorry JohanDoor sommige leden begin ik mijn plezier in het forum te verliezen.

op dit forum noemen we elkaar niet bij de eigen naam ook al kies je daar zelf voor.
ja echt hé? die ervaring heb ik ook...toevallig? toeval bestaat niet,Door sommige leden begin ik mijn plezier in het forum te verliezen.
Dat maak ik zelf wel uitop dit forum noemen we elkaar niet bij de eigen naam ook al kies je daar zelf voor.