MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.663
  • #123.667
Oud maatje zit volgens mij terug aan de heroine en is door zijn huisbaas op straat gezet(ik weet het omdat zijn huisbaas waar ik bij was had gezegd, dat als hij terug aan het spul zat, hij buitenlag), en probeert nu tussen de lijnen door naar een slaapplaats en mogelijk geld te solliciteren...

How to politely refuse... Hij weet mij wonen en staat niet om zijn rationeel gedrag bekend als hij doped up is...

• #123.668
Gewoon zeggen dat je geen strijd aangaat met een verslaving. Die gasten verkopen hun eigen moeder voor een bolletje bruin, als die echt hooked aan de hero is. Als hij hulp wil, en zichzelf wil helpen, kan je hem wellicht aanmelden bij een kliniek. Anders laten rotten totdat hij zo diep de goot raakt dat hij eruit wil komen.

• #123.669
Al die vrachtwagens die zich nog net voor je gooien op de linkerbaan terwijl het eigenlijk niet meer kon. Daar word ik echt misdadig van. Levensgevaarlijk.

• #123.670
Wanneer je buren besluiten 2 dagen lang te gaan boren in huis wanneer je thuis werkt. Zeker als je ook nog eens telcons en online overleg hebt. Ik wordt echt helemaal horendol.
Gewoon even trenragen en dan zijn ze zo uitgeboord.

• #123.671
Al die vrachtwagens die zich nog net voor je gooien op de linkerbaan terwijl het eigenlijk niet meer kon. Daar word ik echt misdadig van. Levensgevaarlijk.
Had je toevallig een dashcam aanstaan? Ik ken wel iemand die adhv. de beelden dan aangifte wilt doen.

• #123.674
Door sommige leden begin ik mijn plezier in het forum te verliezen.

Terug
Naar boven