AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.201
  • #124.202
Vocht verloren. Weet niet of ik veel verloren heb door een pak vetlaag erover heen.
ben nu aan het cutten dus mijn reprange zit sowieso tussen 8-15

Als ik bulk komt het toch snel terug maarja ik cut nu :roflol:
Train je op no carbs ofzo :p?

• #124.214
Damn.. zonde van al die gear man. Wel een beetje alles onder controle kunnen houden tussen de oren?
Ik heb niet getraind maar ik lette wel op mijn voeding. ik heb superveel motivatie om te knallen dus komt wel goed. Na de cut wordt het een goeie blast

• #124.216
Twee dagen ziek geweest gevolgd door een dag goed en weer koorts.

Antiklacht: vakantie.

• #124.217
Kon der ook nog wel bij.... tante heeft uitgezaaide kanker.... wordt nu bekeken of t nog behandelbaar is...
Vanmiddag bericht .... totaal onverwachts....alles in stroomversnelling... vorige week werd ze in ene benauwd...nu aan de morfine en wachten tot ze haar ogen sluit... misschien kunnen we nog afscheid nemen maar de kans is klein...

• #124.218
Heel veel sterkte Marina!
Vanmiddag bericht .... totaal onverwachts....alles in stroomversnelling... vorige week werd ze in ene benauwd...nu aan de morfine en wachten tot ze haar ogen sluit... misschien kunnen we nog afscheid nemen maar de kans is klein...

• #124.219
Heel veel sterkte lieverd 😘

• #124.220

Heel veel sterkte topper! :heart:

Terug
Naar boven