MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.381
Ik weet dat ik niet mag klagen in verband met mijn toegang tot een vrij complete home gym. Maar ik mis ten eerste mijn eigen gym. Maar buiten dat mis ik personen die net als ik voor 100% willen gaan. Nu tijdens deze cut besef ik als ik erdoorheen zit (moe, honger, na training etc) hoeveel afgunst er is en erger ik me zwaar aan het feit dat er zulke ongedisclipineerde/demotiverende gasten er zijn. Ik heb echt een hardcore gym/buddy's nodig :p
Time to eat

• #123.383
  • #123.384
Na corona maar is trainen met wat beesten hier, moet nog steeds is naar platinum gym komen om met @wovano Te trainen en naar golds om met @Col_inc te trainen. Hopelijk kan dat snel (wss niet) dan heb ik wat real life goals ipv alleen maar beesten te zien op social media
atmosfeer is zeker wel belangrijk en echt motiverend

• Like
Waarderingen: Apw
  • #123.385
  • Like
  • #123.386
Ik weet dat ik niet mag klagen in verband met mijn toegang tot een vrij complete home gym. Maar ik mis ten eerste mijn eigen gym. Maar buiten dat mis ik personen die net als ik voor 100% willen gaan. Nu tijdens deze cut besef ik als ik erdoorheen zit (moe, honger, na training etc) hoeveel afgunst er is en erger ik me zwaar aan het feit dat er zulke ongedisclipineerde/demotiverende gasten er zijn. Ik heb echt een hardcore gym/buddy's nodig :p
Time to eat

Dat gevoel heb ik ook een tijd gehad en gelukkig denk ik niet meer zo. Omdat jijzelf wel alles tot in de puntjes doet betekend dit niet dat je op anderen neer mag kijken. Train in je in teamsverband? Laat jij je beïnvloeden doordat iemand anders zich laat gaan op junk en trainingen mist? Bodybuilding is going solo en alleen bemoeien met die slappe lul in de spiegel.

• #123.387
Dat gevoel heb ik ook een tijd gehad en gelukkig denk ik niet meer zo. Omdat jijzelf wel alles tot in de puntjes doet betekend dit niet dat je op anderen neer mag kijken. Train in je in teamsverband? Laat jij je beïnvloeden doordat iemand anders zich laat gaan op junk en trainingen mist? Bodybuilding is going solo en alleen bemoeien met die slappe lul in de spiegel.
Zeker waar wat je zegt. Deze sport doe je voor jezelf en iedereen heeft zijn eigen goals. Ik verwacht vaak van anderen dingen die ik zelf ook doe, dit kan ik beter niet meer doen want hier raak je alleen maar gefrustreerd van. Het is ook niet zo dat het heel erg is ofzo alleen ik was net klaar met trainen en zat er zo is over na te denken. Just missing my gym i guess

• #123.388
Zeker waar wat je zegt. Deze sport doe je voor jezelf en iedereen heeft zijn eigen goals. Ik verwacht vaak van anderen dingen die ik zelf ook doe, dit kan ik beter niet meer doen want hier raak je alleen maar gefrustreerd van. Het is ook niet zo dat het heel erg is ofzo alleen ik was net klaar met trainen en zat er zo is over na te denken. Just missing my gym i guess

ik snap je helemaal, ik irriteer mij ook aan mensen die maar niet afvallen of aankomen terwijl het zo simpel is. Gewoon naast je neerleggen en op jezelf focussen, het is verspilde energie. Wat ik doe wanneer ik vragen omtrent sport of voeding krijg is kortaf zijn en vooral niet gaan lopen graven en ze een berg info meegeven waar ze toch niets mee doen. Het liefst zo snel mogelijk van onderwerp veranderen. Of wanneer je Pietje weer kwart reps ziet maken, f**k it...lach een keer en laat zijn.

• Like
  • #123.389
  • #123.390
alleen diegene die vastlopen in hun progressie zijn open minded voor meer info, het is een zoekzone waar je dan in zit

• #123.391
alleen diegene die vastlopen in hun progressie zijn open minded voor meer info, het is een zoekzone waar je dan in zit

Tja, maar of ze er echt wat mee doen ?
Leg ze maar eens uit wat straight sets zijn, linear verhogen..basic shit. Nee dat snappen ze niet...hoezo maar 3 reps? Ik kan er toch zeker 6 doen! Huh waarom geen 6 oefeningen voor mijn borst? Ik moet hem helemaal slopen dan ben ik pas voldaan! f**k it, ik zeg altijd dat ik het ook niet weet of knik gewoon met hun verhaaltje mee zodat ik weer verder kan.

• #123.392
Tja, maar of ze er echt wat mee doen ?
Leg ze maar eens uit wat straight sets zijn, linear verhogen..basic shit. Nee dat snappen ze niet...hoezo maar 3 reps? Ik kan er toch zeker 6 doen! Huh waarom geen 6 oefeningen voor mijn borst? Ik moet hem helemaal slopen dan ben ik pas voldaan! f**k it, ik zeg altijd dat ik het ook niet weet of knik gewoon met hun verhaaltje mee zodat ik weer verder kan.
Gelijk heb je het is nooit goed in hun ogen,

• #123.393
Nu ben ik het spoor bijster ???.

• #123.396
16549F65-A3A2-40BE-9BC9-D4133BFC8350.jpeg

mijn pudding bevat dus geen GH’s....
Wat is dan het punt :(

• #123.397
Waar is de goede oude tijd gebleven van de vervuilde supplementen :D tegenwoordig moet je gewoon op zoek naar toegevoegde kwaliteit.

• #123.398
Gat in zwembad (wellicht te groot om te herstellen) en uitgegleden in de tuin en duim verstuikt....

• #123.399
Skeelers toch te groot gvd....:grumble:

• #123.400
Kon der ook nog wel bij.... tante heeft uitgezaaide kanker.... wordt nu bekeken of t nog behandelbaar is...

Terug
Naar boven