XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.481
Auto naar de garage gebracht voor een aantal punten. Onder andere moesten de banden vervangen worden.

Blijk de pomp voor de airco ook kapot te zijn, reparatie á € 500,-. Prijs voor de banden moet nog gegeven worden. Hadden het erg druk en kan pas volgende week terecht. Daar gaat het geld van de zomervakantie inkomsten. Student life...
Dat is zó shit...daarom rij ik al 3 jaar zonder airco rond.. bah, balen!!

• Sad
Waarderingen: Onit
  • #124.482
Auto naar de garage gebracht voor een aantal punten. Onder andere moesten de banden vervangen worden.

Blijk de pomp voor de airco ook kapot te zijn, reparatie á € 500,-. Prijs voor de banden moet nog gegeven worden. Hadden het erg druk en kan pas volgende week terecht. Daar gaat het geld van de zomervakantie inkomsten. Student life...
Ik voel de pijn, apk afgelopen week 760,- euro.

• #124.483
Hier ook APK gehad vorige maand, 1.362 euro. Waarvan alleen al 525 euro voor 2 banden gvd :roflol:

• Sad
Waarderingen: vntl
  • #124.485

dat zijn helaas dure reparaties. Klote voor je.

• Sad
Waarderingen: Onit
  • #124.487
  • #124.489
  • #124.491
Dat wordt minder dure bulk producten kopen vriend! Bulken on a budget.

Jij kan gewoon bij de lidl diepvries pizza’s kopen, pindakaas erop smeren en daarna gewoon een bak roomijs naar binnen werken. Asjeblieft, goedkope bulk producten.

(Ik denk dat ik een zak doritos ga opentrekken)

• #124.492

Student en een auto hebben :eek:
Waar is de tijd dat je enkel een "stations fiets" had... :o

• #124.494
  • #124.500
Jij kan gewoon bij de lidl diepvries pizza’s kopen, pindakaas erop smeren en daarna gewoon een bak roomijs naar binnen werken. Asjeblieft, goedkope bulk producten.

(Ik denk dat ik een zak doritos ga opentrekken)
Waar is je cut motivatie bro?

Terug
Naar boven