XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.504
  • #124.506
18 km heen, 18 km terug fietsen. Wat is drenthe toch prachtig. Was wel goed voor die dikke bips destijds. Maar onderweg een kilo paaseitjes wegvreten hielp weer niet zo🤣
Ik 10min fietsen naar school :p mooie Drenthe bekijk ik nu tijdens het wielrennen:)

• #124.507
openbare weg? Ik alleen in een veldje met de samurai van mijn opa.
Parkeerterrein bij het strand en industrieterrein na sluiting bouwhallen (audi van een vriend van de middelbare school.. zijn pa's auto). Telt dat ook als openbare weg? :o

• #124.512
  • #124.513
  • #124.514
Monster 600, vanaf 18 was motorrijbewijs in die tijd <25 kw. Ben vanaf mijn 12de tot 15de in motorshop limburg motors gaan poetsen op zaterdag voor een 10tje per dag. Als bedankje hebben ze mij toen op mijn 18de heel goedkoop een hele mooie uit gezocht

Mooi verhaal! En leuke fiets ondanks beperkt vermogen. Ik had ooit de 750cc supersport nuda.

• #124.515
Breng het naar een Turk kom je goedkoper uit

• #124.517
Mooi verhaal! En leuke fiets ondanks beperkt vermogen. Ik had ooit de 750cc supersport nuda.
Vond ik ook een mooi ding met in die tijd met dat uniek buizenframe. Waren 2de hands op de duur best wel goedkoop op de kop te tikken, nooit gesnapt waarom dat model zo veel waardeverlies had

• #124.518

E12F5F9B-8D7D-4FD9-9899-EDDF5AB82031.gif

• #124.519
Breng het naar een Turk kom je goedkoper uit

Mijn stiefzoon is half Italiaans en sinds hij wat ouder is (dan 20) is zijn haar donker geworden en heeft hij een sik, ziet hij er 'mediterraans' uit. Toen hij een paar jaar geleden pech had met zijn autootje op de dag voor zijn vakantie, was er tegen de avond in ons dorp alleen nog een Turkse garage open. Die jongens hielpen hem gratis, hij vermoedde dat ze hem voor een landgenoot hielden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven