- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ik ging niet echt veel daarom dat ik nu opnieuw aan het gaan ben

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ging niet echt veel daarom dat ik nu opnieuw aan het gaan ben

Nooit gedacht dit te bekennen... Maar had ook wel een paar keer al autogereden voordat ik aan rijlessen begonEen auto rijbewijs had ik dan weer nietinteresseerde mij niet veel.

Die gingen in de trein al op... 1:45 per enkele reis...Maar onderweg een kilo paaseitjes wegvreten hielp weer niet zo🤣

openbare weg? Ik alleen in een veldje met de samurai van mijn opa.Nooit gedacht dit te bekennen... Maar had ook wel een paar keer al autogereden voordat ik aan rijlessen begon![]()
Ik 10min fietsen naar school18 km heen, 18 km terug fietsen. Wat is drenthe toch prachtig. Was wel goed voor die dikke bips destijds. Maar onderweg een kilo paaseitjes wegvreten hielp weer niet zo🤣
mooie Drenthe bekijk ik nu tijdens het wielrennen
Parkeerterrein bij het strand en industrieterrein na sluiting bouwhallen (audi van een vriend van de middelbare school.. zijn pa's auto). Telt dat ook als openbare weg?openbare weg? Ik alleen in een veldje met de samurai van mijn opa.

morgenavond weer 30-35 km fietsen.Nooit gedacht dit te bekennen... Maar had ook wel een paar keer al autogereden voordat ik aan rijlessen begon![]()
Monster 600, vanaf 18 was motorrijbewijs in die tijd <25 kw. Ben vanaf mijn 12de tot 15de in motorshop limburg motors gaan poetsen op zaterdag voor een 10tje per dag. Als bedankje hebben ze mij toen op mijn 18de heel goedkoop een hele mooie uit gezocht
Een beetje welParkeerterrein bij het strand en industrieterrein na sluiting bouwhallen (audi van een vriend van de middelbare school.. zijn pa's auto). Telt dat ook als openbare weg?![]()

kwa brommertjes heb ik er ook eentje gehad, en een getunede vespa ciao, als je met dat ding viel was er niets kapot buiten het ego

Monster 600, vanaf 18 was motorrijbewijs in die tijd <25 kw. Ben vanaf mijn 12de tot 15de in motorshop limburg motors gaan poetsen op zaterdag voor een 10tje per dag. Als bedankje hebben ze mij toen op mijn 18de heel goedkoop een hele mooie uit gezocht
Vond ik ook een mooi ding met in die tijd met dat uniek buizenframe. Waren 2de hands op de duur best wel goedkoop op de kop te tikken, nooit gesnapt waarom dat model zo veel waardeverlies hadMooi verhaal! En leuke fiets ondanks beperkt vermogen. Ik had ooit de 750cc supersport nuda.
Parkeerterrein bij het strand en industrieterrein na sluiting bouwhallen (audi van een vriend van de middelbare school.. zijn pa's auto). Telt dat ook als openbare weg?![]()