- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met dit weer kick hij in voor 5Zelf houd ik alleen bij hoeveel bier er nog is en dat is soms ontnuchterend (1 flesje voor vanavond laat).

Deze?Zelf houd ik alleen bij hoeveel bier er nog is en dat is soms ontnuchterend (1 flesje voor vanavond laat).
160€ ben jij gekDeze?
![]()
idd je bent 1,5 x my BWNiet bij iemand van mijn postuur, die Mathusalem-fles is in dat opzicht wel praktisch maar inderdaad erg aan de prijs.

Schwarzeneggertje liegt over zijn stats
.Wie doet dat?Doordeweeks iets anders eten is natuurlijk wel iets anders dan niet meer naar etentjes/uitjes gaan, eten afwegen in restaurants, taart weigeren op een verjaardag etc. Je begrijpt niet zo goed wat ik bedoel denk ik.
we leven in een FAKE wereld/tijdperk

Wie is hij?Hij heeft momenteel een doel en zit met een deadline.... om altijd zo te leven is inderdaad niets, dat is het absoluut niet waard.
Je bedoeld vast niet ernie.
ik weet het zeker, denk ik
maar tis wel werrum he? ja dan moar nie 
Maar ik oordeel niet, moet iedereen zelf weten. Ik vind sowieso dat men elkaar lekker moeten laten eten, drinken en gebruiken wat hij/zij wil, of het nou vanwege een intolerantie/allergie, dieeet, religie, levensovertuiging, (wedstrijd)sport, overgewicht, dierenwelzijn of wat voor reden dan ook is. Al dat ge-/veroordeel over wat normaal en de norm is.Ik reageerde nergens op.@BB_ daar reageerde je toch op of heb ik lopen slapen?
ik weet het zeker, denk ikmaar tis wel werrum he? ja dan moar nie
![]()