- Waardering
- 7.098
900e voor een laptop die ik over 2j nog niet eens meer bekijk.
dacht dat die dingen 250e kosten ofzo :s
RIP vakantiegeld
Ok boomer
Welke is het geworden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
900e voor een laptop die ik over 2j nog niet eens meer bekijk.
dacht dat die dingen 250e kosten ofzo :s
RIP vakantiegeld

Waarom kijk je niet voor een ander merk met dezelfde specs? Kan mogelijk aardig schelen.
mijn kennis is super beperkt over computers, en we moeten een aantal programmas en hardware zeker kunnen draaien+bij deze zit ondersteuning vanuit schoolWaarom kijk je niet voor een ander merk met dezelfde specs? Kan mogelijk aardig schelen.
Ik weet niet precies welke type het is. Maar misschien eens een verglijk doen op Tweakersmijn kennis is super beperkt over computers, en we moeten een aantal programmas en hardware zeker kunnen draaien+bij deze zit ondersteuning vanuit school
durf dus niet echt zelf op zoek
Stukje mindere specs+ geen ondersteuning. Ik denk dat kwa prijs hij niet veel goedkoper te Vinden is. Vraag mij alleen af waarom het persee zo een krachtige laptop moet zijn. Krijg nu ook PLC-sturing op veel mindere computersIk weet niet precies welke type het is. Maar misschien eens een verglijk doen op Tweakers
![]()
Lenovo ThinkPad E15 20RD004GMH - Laptop - 15.6 Inch | bol.com
Lenovo ThinkPad E15 20RD004GMH - Laptop - 15.6 Inch. De metallic laptop met een gouden randje De ongekende prestaties die de ThinkPad E15 dag in, dag...www.bol.com
Vooral voor zware grafische pakketten is een goede PC noodzakelijk. Maar als het om rekencapaciteit gaat kan je best met een simpelere laptop af.Stukje mindere specs+ geen ondersteuning. Ik denk dat kwa prijs hij niet veel goedkoper te Vinden is. Vraag mij alleen af waarom het persee zo een krachtige laptop moet zijn. Krijg nu ook PLC-sturing op veel mindere computers
Graduaat Meet en regeltechnieken (technieker automatisatie)Vooral voor zware grafische pakketten is een goede PC noodzakelijk. Maar als het om rekencapaciteit gaat kan je best met een simpelere laptop af.
Maar dat is dus afhankelijk van je opleiding, wat je gaat doen.
Daar heb je echt niet zo een zware pc voor nodig. Als je de software opvraagt die erop moet kan je zo uitzoeken wat je ervoor nodig hebt.Graduaat Meet en regeltechnieken (technieker automatisatie)
Heb hem al gekochtDaar heb je echt niet zo een zware pc voor nodig. Als je de software opvraagt die erop moet kan je zo uitzoeken wat je ervoor nodig hebt.
Maar mijn gevoel is dat zo een zware pc een overkill is.
Maar mogelijk zit er hier iemand in de automatisering die gerichter advies kan geven?

Kan alleen vertellen dat een maat vanmij zei dat ieder persoon die een ict opleiding gaat volgen minimaal 1000€ moet betalen voor een laptop.Daar heb je echt niet zo een zware pc voor nodig. Als je de software opvraagt die erop moet kan je zo uitzoeken wat je ervoor nodig hebt.
Maar mijn gevoel is dat zo een zware pc een overkill is.
Maar mogelijk zit er hier iemand in de automatisering die gerichter advies kan geven?
Pedagogisch rampgebied jij!Kan je wel lekker DBB'en als je in de schoolbanken zit.![]()
Mijn broer vroeger zo een apple van 2000+ voor ict, was best zuur voor mn ouders met 4 kinderen thuisKan alleen vertellen dat een maat vanmij zei dat ieder persoon die een ict opleiding gaat volgen minimaal 1000€ moet betalen voor een laptop.
Beetje zoals nuKan je wel lekker DBB'en als je in de schoolbanken zit.![]()

Ja me maat zei dat zijn klasgenoten al die Apple devices hadden teruggebracht want ze konden niet hun opdrachten erin verwerken ofzo? Zelf heeft hij een hp. Maar Apple vind ik zelf te duurMijn broer vroeger zo een apple van 2000+ voor ict, was best zuur voor mn ouders met 4 kinderen thuis
Ja me maat zei dat zijn klasgenoten al die Apple devices hadden teruggebracht want ze konden niet hun opdrachten erin verwerken ofzo? Zelf heeft hij een hp. Maar Apple vind ik zelf te duur
Wat ben ik blij dat internet en mobiele telefonie rond de eeuwwisseling nog in de kinderschoenen stond, anders was ik nooit afgestudeerd.
Ik vind die laptops wel mooi. Maar laatste jaar school + alleen Microsoft Office opdrachten kocht ik gewoon laptop van 400€. Hoef ik geen MacBook van 1200€Apple is gewoon overpriced voor de prestaties die ze leveren, over de iPhone valt weinig slechts te zeggen, heel erg duur, ja, maar ook heel erg goed. Vooral die MacBook air lijn heeft zijn gebreken.