XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.361
En in een café oid verandert dat?
Ja, kennelijk wel. Deze maatregelen zijn gebaseerd op resultaten van contactonderzoeken. Als daaruit blijkt dat het waarschijnlijk is dat veel van de besmettingen hun oorsprong vinden in de privésfeer, dan ga je daar ook je adviezen op baseren. Daarbij komt ook dat er bij cafe's een economisch belang meeweegt.

• #125.362
Morgen gaat de wekker alweer om 5.00 uur. Ben een avondmens en met de vroege diensten doe ik het meestal op max 6 uurtjes slaap. Na het werk wel altijd een uurtje powernappen.
Powernappen kom ik vroeger echt niet, sinds een jaartje ofzo lukt het me gelukkig af en toe.

• #125.364
Ja, kennelijk wel. Deze maatregelen zijn gebaseerd op resultaten van contactonderzoeken. Als daaruit blijkt dat het waarschijnlijk is dat veel van de besmettingen hun oorsprong vinden in de privésfeer, dan ga je daar ook je adviezen op baseren. Daarbij komt ook dat er bij cafe's een economisch belang meeweegt.
Dat zal geheid, alleen gaat in een café precies hetzelfde gebeuren als dat het ergens privé zou zijn. Voor café eigenaren ed is dit alles niet te handhaven. Of we nou bij iemand thuis gaan zitten zuipen met onze vriendengroep of in een café/zaaltje. Einde vd avond heeft iedereen contact met elkaar gehad.

• #125.365
Vandaag wezen motorrijden op de rivierdijkjes, richting DE en terug.

Wat doen al die bejaarden daar op e-bikes? Verder haast geen verkeer of toeristen te bekennen.

Een flink aantal oldtimers begon wild te slingeren als ik ze tegemoetkwam, deden alsof het grappig was/er niets aan de hand was/ik iets verkeerd deed. 1 kale vent tikte wel honderd keer op zijn hoofd. Het leek wel een komische griezelfilm.

Kreeg ook nog een wesp in mijn motorpak, bleef tussen mijn t**ten zitten en stak me op mijn borstbeen.

• #125.366
Vandaag wezen motorrijden op de rivierdijkjes, richting DE en terug.

Wat doen al die bejaarden daar op e-bikes? Verder haast geen verkeer of toeristen te bekennen.

Een flink aantal oldtimers begon wild te slingeren als ik ze tegemoetkwam, deden alsof het grappig was/er niets aan de hand was/ik iets verkeerd deed. 1 kale vent tikte wel honderd keer op zijn hoofd. Het leek wel een komische griezelfilm.

Kreeg ook nog een wesp in mijn motorpak, bleef tussen mijn t**ten zitten en stak me op mijn borstbeen.
Wat een klootzakken. Allemaal.
Buiten dat. Herkenbaar.
Nu rest mij de vraag; welke bejaarde heeft de plaats van de wespensteek uitgezogen?

• #125.369
7 uur 50min net geen 8 :(

En iets verrekt in mijn rug

Laatst bewerkt:
  • #125.370
Wat een klootzakken. Allemaal.
Buiten dat. Herkenbaar.
Nu rest mij de vraag; welke bejaarde heeft de plaats van de wespensteek uitgezogen?

Zou lastig zijn geweest. De wesp kwam in mijn decolleté terecht en heeft precies tussen mijn pecs gestoken; de bult gaat van mijn hals tot het borstbeen. Gezien mijn allergie ben ik er nog goed vanaf gekomen, heb wel eens een wesp ingeslikt en dat liep anders af.

Maar wat die bejaarden betreft, ze opereren in groepen, het lijkt wel georganiseerde misdaad.

Laatst bewerkt:
  • #125.371
Zou lastig zijn geweest. De wesp kwam in mijn decolleté terecht en heeft precies tussen mijn pecs gestoken; de bult gaat van mijn hals tot het borstbeen. Gezien mijn allergie ben ik er nog goed vanaf gekomen, heb wel eens een wesp ingeslikt en dat liep anders af.
Wow! Dan is dat helemaal schrikken! Gelukkig is het goed afgelopen.

Terug
Naar boven