XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.483
Deze morgen ineens een stevig hoestbui gehad waarbij het in mijn rug schoot :fuu:

• #125.485
da’s niet best. verkeerde organen gebruikt tijdens het hoesten?:exactly:
Ik plooide even dubbel bij het hoesten en zo heb ik iets verrekt :dunno:
40mg prednison en een Dafalgan met codeine lijken wel te verlichten, gelukkig want heb nog fysiek zwaar werk vandaag.

• #125.486
Ik plooide even dubbel bij het hoesten en zo heb ik iets verrekt :dunno:
40mg prednison en een Dafalgan met codeine lijken wel te verlichten, gelukkig want heb nog fysiek zwaar werk vandaag.
Krijg jij ook zo een rare energie van prednison? Jammer dat het een echte shape killer is :(

• #125.489
  • #125.490
Deze morgen ineens een stevig hoestbui gehad waarbij het in mijn rug schoot :fuu:
Murphy's law.. Als ik zie wat voor oefeningen jij doet verbaas ik mij er altijd over dat je ermee weg komt zonder blessures. En dan krijg je die blessure van een hoestbui. :D

Hier hetzelfde. In de sportschool de grens opzoeken, en nu al weken een peesontsteking in mijn schouder door een verkeerde draai tijdens het slapen.. :roflol:

• #125.491
Murphy's law.. Als ik zie wat voor oefeningen jij doet verbaas ik mij er altijd over dat je ermee weg komt zonder blessures. En dan krijg je die blessure van een hoestbui. :D

Hier hetzelfde. In de sportschool de grens opzoeken, en nu al weken een peesontsteking in mijn schouder door een verkeerde draai tijdens het slapen.. :roflol:
Dat maakt mijn rug net sterker :D

200 L-ijzers van palletten rechtop tegen de muur zetten om te stockeren heeft me blijkbaar goed gedaan :dunno:

• #125.492
20200824_122800.jpg

• #125.494
  • #125.497
  • #125.500
Verrot is dat. De ene dag slik ik mijn Animal Pak haast in 1 keer door, de andere dag moet ik bijna overgeven als ik 1 pilletje doorslik.
Die Animal Pak, merk je daar heel veel van? Volgens mij is het best prijzig. Ben benieuwd naar je ervaring.

Terug
Naar boven