MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.661
Stel dat t last minute wel lukt kom ik zeker. Beloofd. Prep ik wel een bakje voer, ik ben niet zo moelijk :roflol:

Lekker mee eten met de Ecot's. Volgens mij mag jij zelfs nog meer calorieën nuttigen dan ik op het moment. :p Ik zou het in ieder geval erg gezellig vinden!

• #125.662
Lekker mee eten met de Ecot's. Volgens mij mag jij zelfs nog meer calorieën nuttigen dan ik op het moment. :p Ik zou het in ieder geval erg gezellig vinden!
Leuk te lezen, andersom lijkt t me erg leuk jullie allemaal te zien.
Ach, er zijn vast mensen bereid een lekker chickie met me te delen :rolleyes: en anders maar niet. #biobaklife

• Haha
Waarderingen: Onit
  • #125.663
Brief van het CJIB op de mat gekregen. Een boete van € 249,00 voor door rood licht rijden.

Van de "overtreding" zijn geen foto's gemaakt en ik ben niet staande gehouden. Ik rijd niet door rood licht, dus het lijkt mij erg stug. Iemand ervaring met soortgelijke boetes?
Kan je uit de brief halen hoe dit gemeten/geregistreerd is? Indien het om een vaste camera gaat ben je mogelijk gewoon de lul. Even alle feiten die op papier staan goed controleren en even de locatie opzoeken op Google Maps. Zelf eens de mazzel gehad dat een adres verkeerd was opgeschreven bij een verkeersboete (zou volgens het PV op een N-weg hebben geparkeerd) maar verder is het vaak een kansloze exercitie.

• #125.664
Kan je uit de brief halen hoe dit gemeten/geregistreerd is? Indien het om een vaste camera gaat ben je mogelijk gewoon de lul. Even alle feiten die op papier staan goed controleren en even de locatie opzoeken op Google Maps. Zelf eens de mazzel gehad dat een adres verkeerd was opgeschreven bij een verkeersboete (zou volgens het PV op een N-weg hebben geparkeerd) maar verder is het vaak een kansloze exercitie.

De locatie is bij mij om de hoek. Geen camera of iets dergelijks. Zal door een agent "waargenomen" zijn.

Heb ondertussen via internet enkele bezwaarmakers gevonden, wie de boete gratis aanvechten.

• #125.665
Je kunt als het goed is een foto opvragen. Volgens mij werkt bezwaar enkel als je kan bewijzen dat je daar niet was, overigens is een boete op kenteken, dus ik denk dat jouw auto er niet was.

• #125.666
Het weer van de laatste 2 maanden begint steeds meer op een labiele vrouw te lijken die op het uiterste van de hot/crazy schaal danst.

Eerst mooi en heet, dan janken en ellende naar zo heet dat bijna niet meer uit te houden en is en weer terug naar janken en ellende.

• #125.669
Rooster eindelijk binnen, maarliefst 3 dagen van tevoren!

15-20 uur college per week, 1-2x een uurtje aanwezig in Groningen, genoeg tijd om lekker te trainen dus :).

• #125.670
Laatst bewerkt:
  • #125.675
Zijn er überhaupt decent alternatieven op Biggym na?
Voor zover ik weet niet echt nee. Big gym is nog wel decent voor powerlifting plus meer dan genoeg machines. Northside nog weer een stukje beter met eleiko en rogue materiaal maar is dan weer beperkt qua machines en momenteel ook qua ruimte ivm corona (max 8 personen in de gym)

• #125.676
Voor zover ik weet niet echt nee. Big gym is nog wel decent voor powerlifting plus meer dan genoeg machines. Northside nog weer een stukje beter met eleiko en rogue materiaal maar is dan weer beperkt qua machines en momenteel ook qua ruimte ivm corona (max 8 personen in de gym)
Openingstijden ook vrij shit dacht ik, vind biggym wel relaxed trainen qua apparatuur.

• #125.677
Openingstijden ook vrij shit dacht ik, vind biggym wel relaxed trainen qua apparatuur.

Op dit moment zelfs max 5 of 6 mensen in de gym dacht ik te lezen toen ik er laatst was. Ze hebben in ieder geval een paar basis machines staan + kabels + dumbbells. Een beetje alles wat je echt nodig hebt. Openingstijden zijn wel een drama, vandaar dat ik er nu ook praktisch gezien niet heen kan, doordeweeks alleen 's avonds vanaf 1900u ofzo.

• #125.678
Op dit moment zelfs max 5 of 6 mensen in de gym dacht ik te lezen toen ik er laatst was. Ze hebben in ieder geval een paar basis machines staan + kabels + dumbbells. Een beetje alles wat je echt nodig hebt. Openingstijden zijn wel een drama, vandaar dat ik er nu ook praktisch gezien niet heen kan, doordeweeks alleen 's avonds vanaf 1900u ofzo.
In Assen zit ook een mooie gym:engel:

Terug
Naar boven