AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #125.682
Normaal ben ik rustig maar kreeg echt trenrage van die zoemende mug die heletijd om me oren ging rondvliegen afgelopen nacht

• #125.684
Straps voor het eerst gebruiken hoe dan?? Had betere die andere versie kunnen kopen

• #125.685
Straps voor het eerst gebruiken hoe dan?? Had betere die andere versie kunnen kopen
Lijkt me ook een gedoe buiten t feit dat t nog niet nodig is met die puppypower gewichten van me. Zie mezelf al klooien met zo'n howto YouTube filmpje erbij🤣🤣🤣🤣 Welke andere?

• #125.687
kan geen berichten meer wijzigen want ik zie geen bewerkknop, anderen ook last van?

• #125.691
Ik zat met een vrouw van wie haar relatie net uit was, doordat ze niet heel snel een andere woning kon vinden of werd afgewezen woonde ze nog samen met haar ex.

Desalniettemin was het heel leuk tussen ons, maar het is haar nu toch te veel geworden en ze wil vrienden zijn, terwijl ze vorige week nog sprak over een gelukkige toekomst. Ze weet op dit moment niet wat ze wil, zegt ze.

Kutleven
Yeah right. :roflol:. Dat zegt ze zodat ze je nog even aan het lijntje kan houden voor het geval ze aandacht/confidence boost van je nodig heeft als het even niet zo goed gaat met haar ex.

Je laat toch niet zo met je sollen man. Man the f**k up: nummer verwijderen en vooral GEEN aandacht meer geven.

Bedankt allemaal, het is gewoon heel lastig. ze schommelde al voortdurend tussen haar emoties, dan weer heel enthousiast dan wist ze het weer niet meer.

Misschien als ze een eigen huisje heeft dat er nog wat zou kunnen, maar ik ga daar niet op hopen, gewoon door met mijn leven. Maar het doet wel echt pijn als je denkt eindelijk de persoon te hebben gevonden met wie je oud zou kunnen worden. Zeg niet dat dat was gebeurd, maar het had de potentie, maar goed.
>Een vrouw die voortdurend tussen haar emoties schommelt.
You don't say 😂

Welke investering is er dan gedaan? Je doet net alsof je een dikke hypotheek, 3 kinderen en een hele inboedel samen hebt.

Als iemand zo met je omgaat dan is er toch geen vorm van waarde verloren lijkt mij. Of heb je dan zelf geen enkele vorm van eigenwaarde?

• #125.693
Sowieso denken oud te kunnen worden met iemand waarvan je de rebound bent :emo: Jezus heel dat verhaal staat vol met red flags.
giphy.gif

• #125.694
sowieso ,behalve voor een keer aanduwen,ver bij vrouwen in een relatiecrisis uit de buurt blijven ,je bent niets meer dan
tijdelijke opvulling,een emotioneel wraakobject en bliksemafleider ,wantrouw vrouwen die van relatie naar relatie hoppen

• #125.695
sowieso ,behalve voor een keer aanduwen,ver bij vrouwen in een relatiecrisis uit de buurt blijven ,je bent niets meer dan
tijdelijke opvulling,een emotioneel wraakobject en bliksemafleider ,wantrouw vrouwen die van relatie naar relatie hoppen
True. Andersom geldt t zelfde. Vaak tgv op de vlucht voor/op zoek naar zichzelf denk ik

• #125.696
Sowieso denken oud te kunnen worden met iemand waarvan je de rebound bent :emo: Jezus heel dat verhaal staat vol met red flags.
Wat een simp. Volgens mij had hij de trouwringen al klaarliggen:roflol::roflol:

Ik vraag me werkelijk af wat voor investering hij überhaupt gedaan heeft dat hij nu al zulke gedachtes heeft.

• #125.697
Just when you thought it was safe to go back into the water...........

• #125.698
wantrouw vrouwen die van relatie naar relatie hoppen
Een van de beste adviezen die je aan een jongeman kan geven. Zonder uitzondering gevalletjes daddy-issues. Niet kúnnen leven zonder man naast zich en dan maakt het niet zo gek veel uit wie dat is. Hebben dan ook vaak niets eigen in hun leven en 0 persoonlijkheid, worden financieel afhankelijk van je alvorens wat kinderen op de wereld te pleuren en dik te worden.
Wat een simp. Volgens mij had hij de trouwringen al klaarliggen:roflol::roflol:

Ik vraag me werkelijk af wat voor investering hij überhaupt gedaan heeft dat hij nu al zulke gedachtes heeft.
Ja maar ze hadden het pas nog over een hele leuke toekomst!!!111!!!
Jongen heeft niet door dat hij gespeeld is en dat ze nooit echt wat voor hem voelde. Het was gewoon even zijn beurt.

• #125.699
True. Andersom geldt t zelfde. Vaak tgv op de vlucht voor/op zoek naar zichzelf denk ik
Daar gaat het toch nu niet om? Zij heeft hem toch gewoon keihard misbruikt. Beetje wat kruimels gegeven om hem aan het lijntje te houden voor eigen gewin.

Dat hij nog überhaupt de moeite neemt om zichzelf zo op dit forum op te stellen, terwijl zij zero fucks geeft om hem en nu weer ligt de ballen met haar ex. Ongelooflijke simp actie en een fucking ruggengraat van gelatine.

Een van de beste adviezen die je aan een jongeman kan geven. Zonder uitzondering gevalletjes daddy-issues. Niet kúnnen leven zonder man naast zich en dan maakt het niet zo gek veel uit wie dat is. Hebben dan ook vaak niets eigen in hun leven en 0 persoonlijkheid, worden financieel afhankelijk van je alvorens wat kinderen op de wereld te pleuren en dik te worden.

Ja maar ze hadden het pas nog over een hele leuke toekomst!!!111!!!
Jongen heeft niet door dat hij gespeeld is en dat ze nooit echt wat voor hem voelde. Het was gewoon even zijn beurt.
:roflol::roflol:
Lmao, blue pill cucks

• #125.700
Als eerste van het bord geveegd worden mdt Risk :(

Terug
Naar boven