Je zou verwachten dat iemand met jouw postuur wel wat vragen krijgt van de vaste kliek.weggegaan bij de borrel van de wielrenvereniging omdat iedereen elkaar al kende en ik een autistisch buitenbeentje was
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou verwachten dat iemand met jouw postuur wel wat vragen krijgt van de vaste kliek.weggegaan bij de borrel van de wielrenvereniging omdat iedereen elkaar al kende en ik een autistisch buitenbeentje was
Volgens mij had de helft niet door dat ik een nieuw lid wasJe zou verwachten dat iemand met jouw postuur wel wat vragen krijgt van de vaste kliek.
Viel je niet op tussen de ecto"sVolgens mij had de helft niet door dat ik een nieuw lid was

weggegaan bij de borrel van de wielrenvereniging omdat iedereen elkaar al kende en ik een autistisch buitenbeentje was
/quitweggegaan bij de borrel van de wielrenvereniging omdat iedereen elkaar al kende en ik een autistisch buitenbeentje was
Komt doordat je zo ecto bent, niemand zag je staan.Volgens mij had de helft niet door dat ik een nieuw lid was
FixedVolgens mij had de helft niet door dat ik een nieuw lid opgegeten had
Verdomme Bertus, moest lachen om je grapje.
Thanks 😀, dat zijn van die rijmpjes uit mijn middelbare school tijd waar mijn hersenen nog steeds mee zijn vervuild en nog steeds kan opdreunen... net als:Little birdie in the sky
Drops a poopie on my eye
I didn't scream, i didn't cry
But I thank God that cows can't fly
Whahahaha Briljant! Zo denk ik heel vaak tijdens feestjes en bijeenkomsten 🙈
Ik weet niet wat nichterig is.. ik die half naakt poseer voor een stelletje fl**kers of @RockOfAges in een strak pakje op een racefiets.weggegaan bij de borrel van de wielrenvereniging omdat iedereen elkaar al kende en ik een autistisch buitenbeentje was

Klinkt als jou, wel hoi durven zeggen dit maal?
Ik weet niet wat nichterig is.. ik die half naakt poseer voor een stelletje fl**kers of @RockOfAges in een strak pakje op een racefiets.
En dan stoer doen dat hij zware gewichten kan liften. Fucking wielrennen.. gayer dat dan kan het niet worden![]()

Hoezo? hij is de enige die niet schijnheilig is en vaak zegt wat veel wel denken maar niet durven te zeggenKunnen de mods @th0maz een ''relnicht'' banner geven? Die heeft hij ondertussen wel verdiend denk ik zo![]()

Quads komen wel lekker uit in mijn strakke pakkie, zo maar weer eens een rondje doenIk weet niet wat nichterig is.. ik die half naakt poseer voor een stelletje fl**kers of @RockOfAges in een strak pakje op een racefiets.
En dan stoer doen dat hij zware gewichten kan liften. Fucking wielrennen.. gayer dat dan kan het niet worden![]()
Waar jij het meest van opgewonden raakt, dus jij mag het zeggen.Ik weet niet wat nichterig is.. ik die half naakt poseer voor een stelletje fl**kers of @RockOfAges in een strak pakje op een racefiets.
Ik weet niet wat nichterig is.. ik die half naakt poseer voor een stelletje fl**kers of @RockOfAges in een strak pakje op een racefiets.

was gister ook een valpartij aan de andere kant van de baan dus niet gezien, maar we hoorden al snel dat er niets aan de hand was. Toen desbetreffende persoon aan kwam hobbelen toch even mijn beeld van "niets aan de hand" bij moeten stellen, lol.Als er iets een harde sport is, is het wielrennen. Natuurlijk, strakke pakjes, geschoren beentjes en dunne armpjes. Maar die gasten stappen met gebroken botten gewoon weer op de fiets.
Ik fiets voor de cardio, op een racefiets (met pakje trouwens) maar heb niet genoeg lef om echt te wielrennen. Die gasten gaan zo hard op hun bek, t*ring.