MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.101
Kunnen de mods @th0maz een ''relnicht'' banner geven? Die heeft hij ondertussen wel verdiend denk ik zo :roflol:
Bij mij staat hij sowieso beter.

Ik weet zeker dat @wovano hetzelfde denkt.

Hoezo? hij is de enige die niet schijnheilig is en vaak zegt wat veel wel denken maar niet durven te zeggen:fluit:
Of je kunt fake aardig doen tegen een paar simps zodat je zeker bent van je likes en aandacht.

Als ik jou was had ik het wel geweten hoor. :fluit:

Quads komen wel lekker uit in mijn strakke pakkie, zo maar weer eens een rondje doen
En de glutes?

• #126.102
Als er iets een harde sport is, is het wielrennen. Natuurlijk, strakke pakjes, geschoren beentjes en dunne armpjes. Maar die gasten stappen met gebroken botten gewoon weer op de fiets.
Zoals Wout Poels nu met zijn gebroken rib en dan gewoon nog 2,5 week willen koersen.

Of Contador die een paar jaar terug weer opstapte met een gebroken scheenbeen.

• #126.103
was gister ook een valpartij aan de andere kant van de baan dus niet gezien, maar we hoorden al snel dat er niets aan de hand was. Toen desbetreffende persoon aan kwam hobbelen toch even mijn beeld van "niets aan de hand" bij moeten stellen, lol.
Ja, daarom fiets ik alleen. Als je in groepen gaat fietsen kun je de nodige valpartijen verwachten.

• #126.109
Waar jij het meest van opgewonden raakt, dus jij mag het zeggen.
Een narcist zoals ik heeft daarvoor alleen een spiegel nodig.

Als er iets een harde sport is, is het wielrennen. Natuurlijk, strakke pakjes, geschoren beentjes en dunne armpjes. Maar die gasten stappen met gebroken botten gewoon weer op de fiets.

Ik fiets voor de cardio, op een racefiets (met pakje trouwens) maar heb niet genoeg lef om echt te wielrennen. Die gasten gaan zo hard op hun bek, t*ring.

Qua wijverig gejank winnen bodybuilders met vlag en wimpel. Ik voel me daartussen dan ook vee meer thuis dan wielrennners :rolleyes:

Wat ben je mild vandaag trouwens, is de tren op?
Dat is een heldhaftig scenario dat je probeert te schetsen, maar dat is niet van toepassing bij jullie :roflol:

Jullie zijn gewoon een stelletje nichten op de weg met een tutu aan.

Klopt, ben weer genoodzaakt om te cruisen dus het blijft hier voortaan bij het jammeren over een stelletje autisten met die niet durven te praten en andere mensen met zelfmedelijden.

Ok ik zal voortaan fake aardig doen tegen je
Een vrouw naar mijn hart.

Bedankt schat.

• #126.111

Ik fiets voor de cardio, op een racefiets (met pakje trouwens) maar heb niet genoeg lef om echt te wielrennen. Die gasten gaan zo hard op hun bek, t*ring.

Qua wijverig gejank winnen bodybuilders met vlag en wimpel. Ik voel me daartussen dan ook vee meer thuis dan wielrennners :rolleyes:

Wat ben je mild vandaag trouwens, is de tren op?

Die gasten gebruiken andere PED´s (maar ook AAS, want daar gaat behalve kracht, ook het uithoudingsvermogen van vooruit), dat doorzettingsvermogen en die hardheid is niet natuurlijk.

Verder kan ik me niet voorstellen dat er een pak bestaat waarin RockOfAges past. Ondershirts gaan tot 2XL en daar paste ik al niet in (1,87m en 95kg toen ik fietste). Clubkleding gaat tot 3XL, dat zat ongemakkelijk strak en ik moest van de broek het elastiek bij de knieen breken om er in te kunnen.

• #126.112
Magnus Bäckstedt (1.93m 94kg) paste ook in een pakkie.

• #126.113
Die gasten gebruiken andere PED´s (maar ook AAS, want daar gaat behalve kracht, ook het uithoudingsvermogen van vooruit), dat doorzettingsvermogen en die hardheid is niet natuurlijk.

Verder kan ik me niet voorstellen dat er een pak bestaat waarin RockOfAges past. Ondershirts gaan tot 2XL en daar paste ik al niet in (1,87m en 95kg toen ik fietste). Clubkleding gaat tot 3XL, dat zat ongemakkelijk strak en ik moest van de broek het elastiek bij de knieen breken om er in te kunnen.
wat niet rekt dat scheurt wel.

• #126.114
Magnus Bäckstedt (1.93m 94kg) paste ook in een pakkie.
Oja lijkt erg op Rock.
1599649067195.png

• #126.115

Ik draag xxl van bijv. Castelli. Ik ben 1,94 en ~100 kilo. Spul rekt prima mee.

Dat wielrenners vol doping zitten is wel bekend. Schijnt nu wel minder te zijn. Maar ze gebruiken natuurlijk niets om massa te kweken. Baanwielrennend zijn wat dat betreft veel groter en sterker

• #126.117
Heb jij een migratieachtergrond of is je Nederlands niet zo goed
De tren heeft mijn laatste paar hersencellen weggevreten, maar gelukkig heb ik er maar twee nodig voor jullie.

Maak jezelf nuttig peasant en laat maar eens zien hoe geweldig jouw grammatica is.

• #126.119
  • #126.120
ik heb het goedkoopste xxl broekje en shirt bij de decathlon gekocht en dat zit misschien wat strak maar het past wel gewoon en ik ben 135kg bij 1,95m

Terug
Naar boven