- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Eerder een contradictio in adjectivo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp niet wat je zegt
Het is gewoon een opsomming. En met de huidige idiotie in de ggz weet ik zeker dat er mong*len zijn die ook als autist worden gediagnosticeerd.
Natuurlijk, grote bekken klein hartje. En natuurlijk komen de echte eikels niet naar de meet.Het wordt een gezellige meet binnen twee weken als ik dit hier zo lees. Of trekt iedereen dan zijn kak in en is het een en al brolove?
Klopt ik blijf thuisNatuurlijk, grote bekken klein hartje. En natuurlijk komen de echte eikels niet naar de meet.
Het is gewoon een opsomming. En met de huidige idiotie in de ggz weet ik zeker dat er mong*len zijn die ook als autist worden gediagnosticeerd.
Plus je hebt geen opmerking, je maakt een opmerking.Onjuiste aanname.
Ik was gewoon benieuwd of je 100% tatta was. Je maakt namelijk van die typische fouten.

Nog een paar jaar wachten
, eerst slapeloze nachten en de peuterpuberteit 
Natuurlijk niet, wat een gelul, dat zou te triest voor woorden zijn.Als ik het zo lees is het heel makkelijk.
Als ik wist dat er aan de contest een reallife maatje van me had meegedaan.
En hij stond 2e en jij 1e.
Had ik jouw ook een 1 ster rating gegeven en hem 5.
Ewaja zeg je eerlijk zou dat ook doen.
Misschien niet helemaal eerlijk maarja kleine moeite als je dan je maat kan laten winnen, zou ik dat ook wel ff doen.
Ja best wel triest je maat 5 punten geven kan ik begrijpen maar om een ander dan 1 te geven nietNatuurlijk niet, wat een gelul, dat zou te triest voor woorden zijn.
Dans jij zo slecht, of is zij zo dom?Kreeg een dikke burn tijdens salsales (na 3 weken).
Danspartner: "Hoe gaat het (met dansen)"
Ik: "Ik merk wel dat ik de laatste tijd wat moeite heb met het niveau"
Danspartner: "Welk niveau?"
![]()
Ah okay, dus je blijft thuis.Natuurlijk, grote bekken klein hartje. En natuurlijk komen de echte eikels niet naar de meet.

Goed geraden!

Ik ben vrij veel moeite met ritme ja en dansen is niet mijn comfortzone en ik heb weinig talent. Overigens zei dat vooraf, dus niet gebaseerd op mijn dansen, dus ik snap je niet. Ik vind het vrij lastig en zij vrij easy. Sommige mensen zijn nou eenmaal ergens beter in. Daarnaast is ze een ervaren danser (dan niet op gebied van salsa, maar allerlei andere dansen, dus ja, dan snap ik dat het je beter afgaat). Maar ik vind mezelf inderdaad slecht, maar iedereen zegt dat het wel meevalt en de leraar ook (veel mensen durven elkaar ook niet de waarheid te zeggen, maar de docent geeft 1-op-1 wel eerlijke feedback als ik daarom vraag en is van mening dat ik het niveau nog goed genoeg kan bijbenen).
Bedankt voor de blowjob zojuist. Bij deze ben je lid.Welke pik moet er gezogen worden om lid te worden van deze homo club? En waarom zit ik hier niet bij?