XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.242
Hebben flecainide geprobeerd maar werkte niet. Morgen waarschijnlijk elektrische cardioversie.

Edit: ehhh, vandaag dus.
Net gehad, supermoe want ze hadden dubbele dosis propofol nodig. Sinusritme weer ok. Mijn eerste woorden toen ik wakker werd: oh sorry, ik was in slaap gevallen :roflol:

• #126.243
  • #126.246
Een kleuterklas is

Vooral geil die facial die ik je mocht geven, zal ik nooit meer vergeten
Idem dito. Beste gezichtsmaskertje dat ik in tijden heb gehad. Never farggot

Omdat jij weer op een krakkemikkige wijze jezelf in een discussie probeert te mengen?

Welnee @th0maz heeft zijn kokhalsreflect ondertussen wel onder controle
Met die foto's die ik hier soms aantref heb ik dat wel goed onder controle kunnen houden.

• #126.250
  • #126.252
E-consult aangevraagd bij de HA, omdat ik al een langere tijd heb ik erg veel last van een dorstig gevoel in mijn mond. Om dit gevoel te compenseren drink ik veel. Hierdoor moet ik op een dag vaak naar de toilet toe.

De afgelopen weken lijkt dit gevoel van dorst toegenomen te zijn, ik drink dan ook meer. Het is zelfs zo dat ik nu van 1x per nacht naar 3x per nacht naar de toilet moet. Ik heb het vermoeden dat hier een achterliggende gedachte achter zit.

Als antwoord:

Ik heb voor u een aanvraag gemaakt om bloedonderzoek te laten doen met betrekking tot uw klacht. Het formulier is bij ons op te halen.
Het advies is om niet meer dan 2L te drinken, ondanks het dorst gevoel.

Moet ik uitdrogen?

• #126.253
E-consult aangevraagd bij de HA, omdat ik al een langere tijd heb ik erg veel last van een dorstig gevoel in mijn mond. Om dit gevoel te compenseren drink ik veel. Hierdoor moet ik op een dag vaak naar de toilet toe.

De afgelopen weken lijkt dit gevoel van dorst toegenomen te zijn, ik drink dan ook meer. Het is zelfs zo dat ik nu van 1x per nacht naar 3x per nacht naar de toilet moet. Ik heb het vermoeden dat hier een achterliggende gedachte achter zit.

Als antwoord:

Moet ik uitdrogen?
Ja, is protocol. Vaak is het zelfs maar 1.5 L. Meesten gevallen komen door een cyclus die in stand word gehouden en zo kunnen ze zien of de urineproductie adequaat word verminderd ook.

Moet je ook je urine meten?

• #126.254
Ja, is protocol. Vaak is het zelfs maar 1.5 L. Meesten gevallen komen door een cyclus die in stand word gehouden en zo kunnen ze zien of de urineproductie adequaat word verminderd ook.

Moet je ook je urine meten?

Urine meten hoeft nog niet, heb ik pas geleden wel zelf bijgehouden.

Raad jij aan om voor komende tijd rond de 2 L per dag te zitten, om te kijken of het afneemt? Ik ben mij bewust van de cyclus; meer drinken -> meer urineren -> meer dorst -> meer drinken.

• #126.256
  • #126.260
Ben je lekker aan het rijden in het bos, zie je ineens wat wazigs bewegen boven je ogen.. Kruipt er gewoon zomaar een dikke spin over het randje van mijn cap. Die dacht even lekker over mijn hoofd te gaan lopen ofzo? Om te janken
Ik schrok/spastische aanval en paardlief schrok van mij hahaaa maar gelukkig heeft die griezel mij niet opgegeten

Terug
Naar boven