Snuff-Sann
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
No gagging?Vooral geil die facial die ik je mocht geven, zal ik nooit meer vergeten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No gagging?Vooral geil die facial die ik je mocht geven, zal ik nooit meer vergeten
Net gehad, supermoe want ze hadden dubbele dosis propofol nodig. Sinusritme weer ok. Mijn eerste woorden toen ik wakker werd: oh sorry, ik was in slaap gevallenHebben flecainide geprobeerd maar werkte niet. Morgen waarschijnlijk elektrische cardioversie.
Edit: ehhh, vandaag dus.

Goed om te lezen! Nu aansterken. Beterschap!Net gehad, supermoe want ze hadden dubbele dosis propofol nodig. Sinusritme weer ok. Mijn eerste woorden toen ik wakker werd: oh sorry, ik was in slaap gevallen![]()
Zeker, alles erop en eraan
Idem dito. Beste gezichtsmaskertje dat ik in tijden heb gehad. Never farggotEen kleuterklas is
Vooral geil die facial die ik je mocht geven, zal ik nooit meer vergeten
Omdat jij weer op een krakkemikkige wijze jezelf in een discussie probeert te mengen?
Met die foto's die ik hier soms aantref heb ik dat wel goed onder controle kunnen houden.Welnee @th0maz heeft zijn kokhalsreflect ondertussen wel onder controle
Zuigt hij zoveel pikken dan? 😁Welnee @th0maz heeft zijn kokhalsreflex ondertussen wel onder controle
Idem dito. Beste gezichtsmaskertje dat ik in tijden heb gehad. Never farggot
Die steroid clit van je zus was ook niet te missen hoor.
Wat ben jij vermoeiend zeg. Moet je niet wat kleuters weg bouncen met die blubber buik van je.
Laat dat Engels Tommie cause you're making a fool out of yourself.Die steroid clit van je zus was ook niet te missen hoor.
Wat ben jij vermoeiend zeg. Moet je niet wat kleuters weg bouncen met die blubber buik van je.
Wat ben je toch ook een leuke trollDie steroid clit van je zus was ook niet te missen hoor.

Ik heb voor u een aanvraag gemaakt om bloedonderzoek te laten doen met betrekking tot uw klacht. Het formulier is bij ons op te halen.
Het advies is om niet meer dan 2L te drinken, ondanks het dorst gevoel.
Ja, is protocol. Vaak is het zelfs maar 1.5 L. Meesten gevallen komen door een cyclus die in stand word gehouden en zo kunnen ze zien of de urineproductie adequaat word verminderd ook.E-consult aangevraagd bij de HA, omdat ik al een langere tijd heb ik erg veel last van een dorstig gevoel in mijn mond. Om dit gevoel te compenseren drink ik veel. Hierdoor moet ik op een dag vaak naar de toilet toe.
De afgelopen weken lijkt dit gevoel van dorst toegenomen te zijn, ik drink dan ook meer. Het is zelfs zo dat ik nu van 1x per nacht naar 3x per nacht naar de toilet moet. Ik heb het vermoeden dat hier een achterliggende gedachte achter zit.
Als antwoord:
Moet ik uitdrogen?
Ja, is protocol. Vaak is het zelfs maar 1.5 L. Meesten gevallen komen door een cyclus die in stand word gehouden en zo kunnen ze zien of de urineproductie adequaat word verminderd ook.
Moet je ook je urine meten?
Ik ook van jou.Hitsige oma van je appartementencomplex die je loopt te stalken met haar smerige opmerkingen.
En dan denk je alles gezien/gehoord te hebben met @Aline
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Klopt, ik zou je best doen. Moeten we wel eerst wat heroine en ket injecteren.Ik ook van jou.
Zo zie je maar weer. Geef maar toe, ik val best mee.
Neem genoeg mee, ik heb het ook nodig vrees ik.Klopt, ik zou je best doen. Moeten we wel eerst wat heroine en ket injecteren.

Kijk, dat zijn de betere feestjesKlopt, ik zou je best doen. Moeten we wel eerst wat heroine en ket injecteren.