MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.461
  • #126.462
Denk ook dat veel mensen zich niet realiseren hoe weinig ruimte er bij veel bedrijven nog over is voor nieuwe economische klappen.

Er komt sowieso een bloedbad aan, veel bedrijven zijn technisch failliet maar ze houden wanhopig vol. Veel bedrijven die het voorheen goed deden kunnen ook niet veel meer hebben. En de overheid kan echt niettientallen miljarden blijven lenen.

Alles wat nog bestaat kan nog opkrabbelen straks. Gaat het echtnkapot dan krijg je een domino effect en wordt alles nog veel heftiger. Dan gaan we niet tien jaar terug in rijkdom, maar vijftig.

• #126.463
Was fijn jullie gekend te hebben.
20200921_090706.jpg

• #126.468
Ik woon en werk wel in code rood gebied en heb op mijn werk veel contact met mensen :emo:

Wie moet ik anders gaan afbranden om te compenseren?

@BB_ is sowieso de lul
Misschien is het allemaal side effects van mijn haar af knippen en blijkt mijn echte naam Samson te zijn.

• #126.472
Hoofdpijn van uit mn nek, helaas heb ik dat vaker de dag na "zware" shrugs..

• #126.475
Ik heb dat bewust niet gedicht, om van jou deze reactie te kunnen krijgen. :p

• #126.477
Denk ook dat veel mensen zich niet realiseren hoe weinig ruimte er bij veel bedrijven nog over is voor nieuwe economische klappen.

Er komt sowieso een bloedbad aan, veel bedrijven zijn technisch failliet maar ze houden wanhopig vol. Veel bedrijven die het voorheen goed deden kunnen ook niet veel meer hebben. En de overheid kan echt niettientallen miljarden blijven lenen.

Alles wat nog bestaat kan nog opkrabbelen straks. Gaat het echtnkapot dan krijg je een domino effect en wordt alles nog veel heftiger. Dan gaan we niet tien jaar terug in rijkdom, maar vijftig.

Ja maar de mensen die we nu redden kunnen ons iig wel helpen de komende 50 jaar om de enorme economische tegenslag weer goed te maken.

Het is natuurlijk niet zo dat we nu alleen maar het leven met verlengen van een groep ouderen die al op het randje hangen en nooit meer iets zullen doen voor de maatschappij.

Het zou best lullig zijn als de huidige generatie jongeren bovenop de huidige enorme problemen die veroorzaakt zijn door de boomers ook nog eens de ergste crisis ooit moeten gaan meemaken toch.

Oh wacht.

Terug
Naar boven