Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.442
  • #126.444
Of strakjes in april dan duiken ze op ergens in een keukenla, en dan ben je dankbaar dat je ze nu kwijt bent geraakt!:)

• #126.445
Waarom kunnen mensen hun sociale behoeftes niet een beetje temperen?:mad:

En dan over een paar weken zeker weer de gym dicht? Dan word ik echt gek.

• #126.450
Bijna geen last meer dus kan straks weer volle bak trainen. ,#geensmoesjesmeer

• #126.451
  • #126.457
Waarom kunnen mensen hun sociale behoeftes niet een beetje temperen?:mad:

En dan over een paar weken zeker weer de gym dicht? Dan word ik echt gek.
Bij dat contact onderzoek hoor je weinig over sportscholen, terwijl het reserveren /inchecken volgens mij vooral voor het contactonderzoek is?
Zolang er voor de voetbal nog geen maatregelen worden genomen, zal het in de sportscholen ook wel meevallen. Ik begreep dat de voetbal ook een grote rol speelde bij die uitbraken op de Veluwe / halverwege de biblebelt.

• #126.458
Bij dat contact onderzoek hoor je weinig over sportscholen, terwijl het reserveren /inchecken volgens mij vooral voor het contactonderzoek is?
Zolang er voor de voetbal nog geen maatregelen worden genomen, zal het in de sportscholen ook wel meevallen. Ik begreep dat de voetbal ook een grote rol speelde bij die uitbraken op de Veluwe / halverwege de biblebelt.
Het is nu wel tijd om toch even een stapje terug te doen. Voordat we straks allemaal in de bijstand terechtkomen en Europa als continent failliet is.

• #126.459
  • #126.460

Dan moeten er nu wel maatregelen komen, voordat dat de situatie te erg is en alles sluit.

Terug
Naar boven