Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Waarom afkicken als je het toch weer gaat gebruiken?
Doe dat eens in de zoveel tijd. Een tweede schep pwo zou ook kunnen, maar dat wordt op den duur ook weer normaal. Zo kun je je resistentie wat afbouwen om vervolgens weer volop te profiteren van pwo of koffie :).
 
Die cafeïne ontwenningsverschijnselen zijn best vervelend :roflol:. Koppijn van hier tot tokyo
Hoeveel gebruikte je? Ik neem 4x pw 260mg... Ben bang dat ik dit voor de rest van mn leven moet doen om geen ontwenningsverschijnselen te krijgen
 
Hoeveel gebruikte je? Ik neem 4x pw 260mg... Ben bang dat ik dit voor de rest van mn leven moet doen om geen ontwenningsverschijnselen te krijgen
ach, 4 keer per week.. gemiddelde nederlander functioneert niet eens zonder 4 koppen koffie 's ochtends, 's middags en 's avonds
 
ach, 4 keer per week.. gemiddelde nederlander functioneert niet eens zonder 4 koppen koffie 's ochtends, 's middags en 's avonds
Precies. Die pwo werkt bij mij ook alleen als ik voldoende koffie drink die dag 😏
 
Ik begin me pas zorgen te maken als ik een aan een groot blik monster en zo’n 6 tot 8 koppen koffie niet genoeg heb op een dag.
 
Hoeveel gebruikte je? Ik neem 4x pw 260mg... Ben bang dat ik dit voor de rest van mn leven moet doen om geen ontwenningsverschijnselen te krijgen
Schepje pwo per training, 200-250mg.
Sochtends 3 bakken koffie.
Smiddags 2 bakken.
Vaak nog een halve liter aan cola zero/monster

Nu alleen een halve bak koffie voor de training vandaag, rest van de dag nog niks, inclusief gisteren
 
Laatst bewerkt:
Throwback naar pre corona toen ik acht espresso’s op bet werk nam iedere dag

Kutcorona
 
Doe dat eens in de zoveel tijd. Een tweede schep pwo zou ook kunnen, maar dat wordt op den duur ook weer normaal. Zo kun je je resistentie wat afbouwen om vervolgens weer volop te profiteren van pwo of koffie :).
Echt....ik besef me nu pas waar die hoofdpijn de laatste week vandaan komt. Pré-workout is op 🤣
 
hee! stomme oliebol! blijf toch af van die alcohol
het draait jou en je baby dol
die ellendige alcohol
heineken amstel grolsch en skol, daar heb ik mijn buik van vol
ik voel me net een zuidlaarder bol
door die ellendige alcohol
 
hee! stomme oliebol! blijf toch af van die alcohol
het draait jou en je baby dol
die ellendige alcohol
heineken amstel grolsch en skol, daar heb ik mijn buik van vol
ik voel me net een zuidlaarder bol
door die ellendige alcohol
Pé en Rinussssssss
 
Zeker! Ben benieuwd hoe de pwo gaat werken na een paar dagen geen cafeïne.

Waarom afkicken als je het toch weer gaat gebruiken?

Hoeveel gebruikte je? Ik neem 4x pw 260mg... Ben bang dat ik dit voor de rest van mn leven moet doen om geen ontwenningsverschijnselen te krijgen


ik drink en gebruik al lang geen producten /middelen meer die een enige vorm van caffeine bevatten,
kan het iedereen aanraden ,vanaf het opstaan (in mijn geval 04:30) direct energie en eetlust ,geen dips meer
gedurende de dag ,geen cravings naar het volgende shotje caffeine en ook na een zware werkdag ben je in staat
om nog hard te trainen (als pwo heb ik dan enkel dextrose en arginine ) het hele caffeine gebeuren is gebouwd op vals sentiment ,juist zonder ben je energieker en frisser
 
Laatst bewerkt:
Gym helemaal vol gereserveerd maar elke keer als ik aankom zie ik maar 6/7 mensen bij de krachtzone en niemand bij de cardio zone. Onzin
 
Gym helemaal vol gereserveerd maar elke keer als ik aankom zie ik maar 6/7 mensen bij de krachtzone en niemand bij de cardio zone. Onzin
Het maximum aantal bezoekers is wel meer dan 7?
 
Back
Naar boven