ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Agh je bent een vrouwJaa je hebt ook gelijk! En zolang de gyms nog open zijn mag ik ook niet klagen eigenlijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Agh je bent een vrouwJaa je hebt ook gelijk! En zolang de gyms nog open zijn mag ik ook niet klagen eigenlijk

Hahah en wat wou je daarmee zeggen? Klaag bijna nooit hoor

Oo oke dan is het goedHahah en wat wou je daarmee zeggen? Klaag bijna nooit hoor![]()

Dat het mag! @DeeJay1 biedt zich aan als luisterend oor... Toch?Hahah en wat wou je daarmee zeggen? Klaag bijna nooit hoor![]()
Als het af en toe is dan is het goed.Dat het mag! @DeeJay1 biedt zich aan als luisterend oor... Toch?
Da's best een eindDie cafeïne ontwenningsverschijnselen zijn best vervelend. Koppijn van hier tot tokyo
Op de een of andere manier lees ik nu al jouw posts met die stem van Balkenende

Ben er morgen weer. Waren er nog lekkere chickies of? Buiten je vriendin om natuurlijk.
Ik ben er morgen niet... Mijn chickie was er dus ja sowiesoBen er morgen weer. Waren er nog lekkere chickies of?

Ik ben er morgen niet... Mijn chickie was er dus ja sowieso
Goeie ninja edit, verder was t prima uit te houden qua eyecandy xoxo
Inderdaad hahaha! Bodybuilding en diëten, offers geven 😂😂
Een oliebol met een kwakje?Een oliebol gegeten omdat ik de smaak vergeten was en dacht dat het de kcal waard ging zijn... Wat een vies deegkwakje was dat.
Bij deze weet ik dat ik het nooit meer moet eten, zonde van de kcal![]()
Maar wel helemaal opgegeten?Een oliebol gegeten omdat ik de smaak vergeten was en dacht dat het de kcal waard ging zijn... Wat een vies deegkwakje was dat.
Bij deze weet ik dat ik het nooit meer moet eten, zonde van de kcal![]()
Uiteraard, anders zonde van geld
Heb ik ook gehad! Is echt fucked up he!Die cafeïne ontwenningsverschijnselen zijn best vervelend. Koppijn van hier tot tokyo
En dan zeggen ze dat dien ollanders gierig zijn.