AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.261
Je komt over alsof je inderdaad bang bent om te binden. Niet zozeer vanwege je opmerking over trouwen, want trouwen boeit mij zelf ook geen reet, maar vanwege alles bij elkaar wat je post. De opmerkingen die je maakt over relaties, de omgang tussen man en vrouw, de alpha/beta mentaliteit, conclusies trekken over wie wel of niet de broek aan heeft etc etc.

Dan vraag ik me gewoon af: wat is in jouw ogen dan wel een goede relatie, of hoe vind jij dat het hoort te gaan? Of ben je iemand die liever voor altijd vrijgezel is?
Ik zie even niet de link tussen het bang zijn om te binden met iemand en die dingen jij opnoemt. Je pikt selectief wat termen op die ik heb benoemd en daar koppel dan je eigen realiteit aan volgens mij.

Ik ben totaal niet bang om te binden. Ik ben er gewoon van bewust dat er veel zaken zijn die niet voor altijd duren, dus dan is het toch niet gek dat je dan vervolgens daar rekening mee houdt?

En daarbij is het gewoon zeer pijnlijk om dit van jou te lezen/horen, gezien het feit jij bijna bij elke vrouw haar log zat te creepen. Dat je daarna überhaupt nog het lef hebt om je gezicht te tonen is één, maar om dan vervolgens te bemoeien met dit soort onderwerpen is helemaal hilarisch. Heb je dan totaal geen enkele vorm van zelfreflectie? Of is het de tren die je zo delusional maakt? Ik denk overigens dat elke vrouw hier nachtenlang heeft wakker gelegen nadat jij ze vertelde dat ze jou niks konden bieden. Als er iemand hier een waanstoornis heeft ben jij het wel.

• #129.262
2E62A0D4-05F0-4D84-BF03-7C292CB5EB7E.gif

• #129.263
Heb je daar nou zo'n hele studie voor nodig.
Ga anders ff kijken op het schoolplein. Heel leerzaam blijkbaar :D
Ik schep graag op. Maar ik bedoelde dat sommige radicaal overkomende sociale opmerkingen stroken met inzichten uit de evolutiebiologie over hoe de levende natuur werkelijk in elkaar steekt. Dat is soms best verrassend, bijvoorbeeld dat schijnbaar extreem altruïsme bijna altijd extreem egoïsme blijkt te zijn. En die inzichten zijn niet alleen kwalitatief (mooie verhalen) maar ook kwantitatief, er kan aan gerekend worden met een voorspelling en een daarbij behorende waarschijnlijkheid.

Laatst bewerkt:
  • #129.264
Ik zie even niet de link tussen het bang zijn om te binden met iemand en die dingen jij opnoemt. Je pikt selectief wat termen op die ik heb benoemd en daar koppel dan je eigen realiteit aan volgens mij.

Ik ben totaal niet bang om te binden. Ik ben er gewoon van bewust dat er veel zaken zijn die niet voor altijd duren, dus dan is het toch niet gek dat je dan vervolgens daar rekening mee houdt?

En daarbij is het gewoon zeer pijnlijk om dit van jou te lezen/horen, gezien het feit jij bijna bij elke vrouw haar log zat te creepen. Dat je daarna überhaupt nog het lef hebt om je gezicht te tonen is één, maar om dan vervolgens te bemoeien met dit soort onderwerpen is helemaal hilarisch. Heb je dan totaal geen enkele vorm van zelfreflectie? Of is het de tren die je zo delusional maakt? Ik denk overigens dat elke vrouw hier nachtenlang heeft wakker gelegen nadat jij ze vertelde dat ze jou niks konden bieden. Als er iemand hier een waanstoornis heeft ben jij het wel.
Wel grappig dat er alleen wordt gekeken naar de zogenaamde complimentjes maar er wordt niet gekeken naar de posts waarin kritiek uit. Zo zie je maar weer dat ook jij alleen eruit pikt wat in je eigen straatje past, en het niet als geheel bekijkt.

Maar wat hebben ze mij echt te bieden dan? Een kutje? Een figuurtje? Leg het me uit.

• #129.265
Wel grappig dat er alleen wordt gekeken naar de zogenaamde complimentjes maar er wordt niet gekeken naar de posts waarin kritiek uit. Zo zie je maar weer dat ook jij alleen eruit pikt wat in je eigen straatje past, en het niet als geheel bekijkt.

Maar wat hebben ze mij echt te bieden dan? Een kutje? Een figuurtje? Leg het me uit.
Wist je dat autisten meestal moeite hebben om sarcasme in te zien? Die vatten alles meestal letterlijk op zoals jij. En uiteraard: een narcist zoals ik heeft alleen interesse in zichzelf. Alles is altijd in mijn voordeel. Ik heb altijd gelijk, ook al heb ik niet gelijk.

Ik weet niet, wellicht kunnen ze dat zelf even komen vertellen. Wat hebben jullie onze brilsmurf die beklad is met inkt door een paar kleuters te bieden? @LM @Zeenius @Kathlinoo @natty87 @HillR en nog iemand die ik mag benoemen voordat ik word gezien als een stalker.

• #129.266
Ik schep graag op. Maar ik bedoelde dat sommige radicaal overkomende sociale opmerkingen stroken met inzichten uit de evolutiebiologie over hoe de levende natuur werkelijk in elkaar steekt. Dat is soms best verrassend, bijvoorbeeld dat schijnbaar extreem altruïsme bijna altijd extreem egoïsme blijkt te zijn. En die inzichten zijn niet alleen kwalitatief (mooie verhalen) maar ook kwantitatief, er kan aan gerekend worden met een voorspelling en een daarbij behorende waarschijnlijkheid.
Ja ja ... nog even en Jezus hing voor zich zelf aan het kruis. De egoïst.
Is het niet gewoon een kwestie van labelen wat je belangrijk vind, en creëer je daardoor niet een waarheid die er daarvoor ook al was. Alleen werd die nog niet door iemand benoemd :D

• #129.267
  • #129.269
En Moeder Teresa gleed ook van haar kruk van zelfverheerlijking.

• #129.270
Hou toch op met die onzin, je had liever twee zoons gehad.

Als ze net zo zijn als jouw dan had ik ze terug gestopt .
Bah wat een nare kerel ben je ..

Zo kortzichtig , ondoordacht stuk vreten dat je bent .

Je hebt het wel voor elkaar dat ik jouw gebruik als voorbeeld , een voorbeeld hoe het NIET moet .

• #129.271
Ik heb het boek van Dawkins ook gelezen... ;)

Gelukkig is het ook weer niet allemaal zo simpel. Er zijn zeker vijftig tinten grijs (pun intended).

• #129.272
Als ze net zo zijn als jouw dan had ik ze terug gestopt .
Bah wat een nare kerel ben je ..

Zo kortzichtig , ondoordacht stuk vreten dat je bent .

Je hebt het wel voor elkaar dat ik jouw gebruik als voorbeeld , een voorbeeld hoe het NIET moet .
Ga nou maar eerst ervoor zorgen dat iemand überhaupt met jouw lelijkheid kinderen wilt maken.

0w3ypXF.gif

• #129.278
  • #129.280
Zeker 'The selfish gene'?

Hoe bedoel je dat laatste?
Ja, natuurlijk - the selfish gene. Toch een klassieker. Uiteindelijk is natuurlijk niet alle gedrag rechttoe rechtaan evolutionair te verklaren (of eerder gezegd- er wordt ook veel verklaard, op basis van aannames en educated guesses) en zeker niet te bewijzen. Als je evolutiebiologie als uitgangspunt neemt, is alles er mee te verklaren.... als je het leven leeft als hamer, is elk probleem een spijker.

Terug
Naar boven