Ik zie even niet de link tussen het bang zijn om te binden met iemand en die dingen jij opnoemt. Je pikt selectief wat termen op die ik heb benoemd en daar koppel dan je eigen realiteit aan volgens mij.Je komt over alsof je inderdaad bang bent om te binden. Niet zozeer vanwege je opmerking over trouwen, want trouwen boeit mij zelf ook geen reet, maar vanwege alles bij elkaar wat je post. De opmerkingen die je maakt over relaties, de omgang tussen man en vrouw, de alpha/beta mentaliteit, conclusies trekken over wie wel of niet de broek aan heeft etc etc.
Dan vraag ik me gewoon af: wat is in jouw ogen dan wel een goede relatie, of hoe vind jij dat het hoort te gaan? Of ben je iemand die liever voor altijd vrijgezel is?
Ik ben totaal niet bang om te binden. Ik ben er gewoon van bewust dat er veel zaken zijn die niet voor altijd duren, dus dan is het toch niet gek dat je dan vervolgens daar rekening mee houdt?
En daarbij is het gewoon zeer pijnlijk om dit van jou te lezen/horen, gezien het feit jij bijna bij elke vrouw haar log zat te creepen. Dat je daarna überhaupt nog het lef hebt om je gezicht te tonen is één, maar om dan vervolgens te bemoeien met dit soort onderwerpen is helemaal hilarisch. Heb je dan totaal geen enkele vorm van zelfreflectie? Of is het de tren die je zo delusional maakt? Ik denk overigens dat elke vrouw hier nachtenlang heeft wakker gelegen nadat jij ze vertelde dat ze jou niks konden bieden. Als er iemand hier een waanstoornis heeft ben jij het wel.