XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.321
De ontevredenheid over het vuurwerkverbod is hier al vrij hoorbaar en voelbaar, man wat een knal. Frustratie???

• #129.322
In het winkelcentrum hier draagt 30% geen chindiaper. Zelfs personeel in de Lidl draagt geen chindiaper.

Ik loop ook zonder. Niemand die iets zegt. Top.

• #129.323
In het winkelcentrum hier draagt 30% geen chindiaper. Zelfs personeel in de Lidl draagt geen chindiaper.

Ik loop ook zonder. Niemand die iets zegt. Top.
Hier in de sportschool ook niemand. Heb er een in mijn zak zitten voor als de NSB handhaving langs komt maar niemand hier draagt hem.

• #129.326
Zakelijke relaties die mijn factuurtjes niet willen betalen. Heel irritant. Het is te weinig om een incasso op te zetten en de relatie erover om zeep te helpen (2,5k).

M'n geduld begint op te raken.

• #129.328
Zakelijke relaties die mijn factuurtjes niet willen betalen. Heel irritant. Het is te weinig om een incasso op te zetten en de relatie erover om zeep te helpen (2,5k).

M'n geduld begint op te raken.
Betalingsregeling treffen? Dreigen met incasso? DBB knokploeg?

En anders kankertyfstraal je 'm zo het water in.

• #129.329
Nu maar hopen dat ze niet failliet gaan.
Van deze weet ik dat ze niet failliet gaan. Ze hebben flinke omzet gedraaid van de zomer (strandtent). En ze weten dat ik weet waar ze wonen..

Dus heel irrirant dat ze het blijven rekken. Ik wil het uiterlijk volgende week hebben. Waarom moeten mensen dit soort dingen altijs op de spits drijven. Hinderlijk.

• #129.330
Betalingsregeling treffen? Dreigen met incasso? DBB knokploeg?

En anders kankertyfstraal je 'm zo het water in.
Aankomend jaar kan ik flink aan ze verdienen. Van de zomer heb ik daar goud geld verdient. Vandaar dat ik de zakelijke relatie dus niet kapot wil maken. Ze hebben al gezegd dat ze mij willen hebben op het moment dat de lockdown stopt.

Dus tja. Ga je een potentiele 50k riskeren voor 2,5k?

• #129.331
Aankomend jaar kan ik flink aan ze verdienen. Van de zomer heb ik daar goud geld verdient. Vandaar dat ik de zakelijke relatie dus niet kapot wil maken. Ze hebben al gezegd dat ze mij willen hebben op het moment dat de lockdown stopt.

Dat soort gezeik vond ik ook zwaar irritant van ondernemer zijn.
Mijn grootste klant betaalde altijd pas net voor zijn volgenden bestelling.

• #129.332

Ben je toevallig opzoek naar een bounty hunter in een spandex?

• #129.333

Lijkt mij niet dat je een zakelijke relatie kapot maakt als je gewoon duidelijk bent hoe en wat qua betalingstermijn toch?

Als ze dit nu al doen en je laat het toe, dan gaan ze straks alleen nog maar meer proberen lijkt mij.

• #129.334
Lijkt mij niet dat je een zakelijke relatie kapot maakt als je gewoon duidelijk bent hoe en wat qua betalingstermijn toch?

Als ze dit nu al doen en je laat het toe, dan gaan ze straks alleen nog maar meer proberen lijkt mij.
True. Normaal zat ik er bovenop aangezien ik ze tijdens de klus elke week erop kon aanspreken in persoon. Nooit problemen gehad. Tot nu. Vanwege de lockdown zijn ze dicht dus ben ik wat coulanter. Krijg alleen het gevoel dat ze mijn coulance misbruiken.

Ik wacht het af tot maandag. Staat het dan niet erop dan stuur ik ze wel een ultimatum.

Betalen ze dan nogsteeds niet dan stuur ik @th0maz eropaf in spandex.

• #129.335
True. Normaal zat ik er bovenop aangezien ik ze tijdens de klus elke week erop kon aanspreken in persoon. Nooit problemen gehad. Tot nu. Vanwege de lockdown zijn ze dicht dus ben ik wat coulanter. Krijg alleen het gevoel dat ze mijn coulance misbruiken.

Ik wacht het af tot maandag. Staat het dan niet erop dan stuur ik ze wel een ultimatum.

Betalen ze dan nogsteeds niet dan stuur ik @th0maz eropaf in spandex.
Hoe lang heb je al gewacht?

• #129.336
De factuur gestuurd laatste week september. Ik had 7 tot 14 dagen betalingstermijn afgesproken met ze.
Inmiddels zijn we ruim 2 maanden verder.

• #129.338
De factuur gestuurd laatste week september. Ik had 7 tot 14 dagen betalingstermijn afgesproken met ze.
Inmiddels zijn we ruim 2 maanden verder.

7-14 dagen betalingstermijn is ook wel errrrrg luxe maatje.

Ik heb er klanten bij zitten die gewoon op 60 dagen betalen.

Terug
Naar boven