AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.342
tijd voor de df-knokploeg?

• #129.344
Schoolproject nog altijd vol fouten en lang niet klaar, deadline binnen 4 dagen.
Wat doet m'n teammate... Naar zee gaan :headbang:

• #129.345
Beide ouders hebben buikgriep dus geen sinterklaas 🤬

• #129.347
Schoolproject nog altijd vol fouten en lang niet klaar, deadline binnen 4 dagen.
Wat doet m'n teammate... Naar zee gaan :headbang:
Rustig. Hou gewoon je eigen planning bij de hand. Leerkrachten zijn ook niet dom en die weten vaak wel wie constant presteert en wie minder. Jij geeft hem ook feedback vermoed ik? Samenspraak met de docent? Toen ik in de hogeschool zat was dit zo..

• #129.348
15 jarigen op tic toc aan de sarms :dunno:
Wat een sukkeltjes en waar de neuk is het ouderlijk toezicht op wat die pre pubers doen ?

• #129.357
Ligt het nou aan mij, of zit die steun/rubber verkeerd (exact in het midden) waardoor je niet full ROM kunt gaan. Heel irritant. Je kunt de bar wel vrij bewegen naar links en rechts, maar hebt dan schuin beet. Of doe ik iets verkeerd?
IMG_20201205_120457.jpg

• #129.358
Ligt het nou aan mij, of zit die steun/rubber verkeerd (exact in het midden) waardoor je niet full ROM kunt gaan. Heel irritant. Je kunt de bar wel vrij bewegen naar links en rechts, maar hebt dan schuin beet. Of doe ik iets verkeerd?
IMG_20201205_120457.jpg
Dit lijkt niet heel slim gemaakt nee.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #129.359
IMG_20201205_120457.jpg
Wat is dit voor kinderspeeltuin apparaat

Terug
Naar boven