Of afgeven op andermans 7-jarig meisjeslichaam en zelf dat stadium alleen maat met flink wat hulpmiddelen heeft kunnen ontstijgen.Een beetje zoals mensen die anderen wijzen op hun training terwijl ze zelf met plastic schijven lopen aan te kloten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of afgeven op andermans 7-jarig meisjeslichaam en zelf dat stadium alleen maat met flink wat hulpmiddelen heeft kunnen ontstijgen.Een beetje zoals mensen die anderen wijzen op hun training terwijl ze zelf met plastic schijven lopen aan te kloten.
Hij traint wel als een 7-jarig meisje.Of afgeven op andermans 7-jarig meisjeslichaam en zelf dat stadium alleen maat met flink wat hulpmiddelen heeft kunnen ontstijgen.

Ik weet zeker dat ik natty groter was dan jij met steroids ooit zult worden. Hetzelfde geldt voor die misvormde zeeolifant @Snuff-Sann die nog steeds geen foto heeft laten zien en alleen maar praatjes heeft net als jij. Alleen heeft die zeeolifant nog een beter lichaam en mindere mislukte visvormde gore verkrachtte neus.Of afgeven op andermans 7-jarig meisjeslichaam en zelf dat stadium alleen maat met flink wat hulpmiddelen heeft kunnen ontstijgen.
Have a lie in tomorrow 👍Heel de nacht wakker gelegen, en nu ineens keelpijn en vandaag nog even moeten werken. Nouja, even doorzetten nog![]()
Corona thuis blijvenHeel de nacht wakker gelegen, en nu ineens keelpijn en vandaag nog even moeten werken. Nouja, even doorzetten nog![]()
Hahah nee joh. En werk al thuis!
Ohhh niets aan de hand 😋

Ga je restjes dag overslaan dan?Nadat ik met Sinterklaas en kerst c.a. 10 of 15k kcal heb aangetikt was ik van plan rustig aan te doen met de oliebollen. Sta ik voor dat kraam bij de bakker, koop ik er toch weer twee keer zoveel als voorgenomen..
Nu zou ik kunnen proberen er alsnog niet teveel te eten, maar als ik eenmaal begin ga ik door tot falen. Altijd hetzelfde liedje.. Gelukkig is het na vandaag gedaan met al die feestdagen.
Goede jaarwisseling allemaal!!![]()
Lekker toch, geniet ervan 🤰Nadat ik met Sinterklaas en kerst c.a. 10 of 15k kcal heb aangetikt was ik van plan rustig aan te doen met de oliebollen. Sta ik voor dat kraam bij de bakker, koop ik er toch weer twee keer zoveel als voorgenomen..
Nu zou ik kunnen proberen er alsnog niet teveel te eten, maar als ik eenmaal begin ga ik door tot falen. Altijd hetzelfde liedje.. Gelukkig is het na vandaag gedaan met al die feestdagen.

En dan hebben ze het over mij 😌Nadat ik met Sinterklaas en kerst c.a. 10 of 15k kcal heb aangetikt was ik van plan rustig aan te doen met de oliebollen. Sta ik voor dat kraam bij de bakker, koop ik er toch weer twee keer zoveel als voorgenomen..
Jouw ruggegraad is volgens mij vaker slap dan alleen met sinterkerstennieuw.

Jouw ruggegraad is volgens mij vaker slap dan alleen met sinterkerstennieuw.![]()

Wij mogen nog. Eens kijken of we de discipline ergens in 2020 zijn verloren🤪 fijne jaarwisseling!Nadat ik met Sinterklaas en kerst c.a. 10 of 15k kcal heb aangetikt was ik van plan rustig aan te doen met de oliebollen. Sta ik voor dat kraam bij de bakker, koop ik er toch weer twee keer zoveel als voorgenomen..
Heb je hem weer teruggenomen?
Gewoon een paar nachten doorhalen met amphetamines en het is zo weg. Poefff magic.Nadat ik met Sinterklaas en kerst c.a. 10 of 15k kcal heb aangetikt was ik van plan rustig aan te doen met de oliebollen. Sta ik voor dat kraam bij de bakker, koop ik er toch weer twee keer zoveel als voorgenomen..