- Waardering
- 34.342
Ik wil niet iets vragen wat ongepast is. En aangezien dit nogal een gevoelig onderwerp is, en ik hem niet persoonlijk ken... Zeg / meld / verwijder het, als dit eigenlijk niet kan.
Maar het staat mij bij dat één van hun beide, een heftige strijd tegen kanker heeft gehad? En ik dacht dat zij beiden (in het verleden, nog voor fox gym) lichamelijk nogal wat tegenslagen hadden gehad.
Ik uuhm kan mij zoooo moeilijk voorstellen dat als je zelf (of je partner) zoiets hebt(heeft) meegemaakt, je zelfmoord pleegt.
Het kan goed een andere oorzaak hebben. Ik hoor meerdere verschillende verhalen, die allemaal maar zo waarheid zouden kunnen zijn. Maar die verhalen hebben één ding met elkaar gemeen: het is verschrikkelijk voor de nabestaanden als op een forum het verkeerde bericht word verspreid.
Met andere woorden : is er al bericht vanuit zijn directe omgeving? En kunnen we hier niet een respectvol topic van maken? Met de juiste info en steunbetuigingen?
@wovano? @Sanca Saxon ?
Dat was zijn ex.
Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat je zelfmoord pleegt terwijl je vader bent. Verschrikkelijk dit

, beterschap!