MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.821
Ik wil niet iets vragen wat ongepast is. En aangezien dit nogal een gevoelig onderwerp is, en ik hem niet persoonlijk ken... Zeg / meld / verwijder het, als dit eigenlijk niet kan.

Maar het staat mij bij dat één van hun beide, een heftige strijd tegen kanker heeft gehad? En ik dacht dat zij beiden (in het verleden, nog voor fox gym) lichamelijk nogal wat tegenslagen hadden gehad.
Ik uuhm kan mij zoooo moeilijk voorstellen dat als je zelf (of je partner) zoiets hebt(heeft) meegemaakt, je zelfmoord pleegt.

Het kan goed een andere oorzaak hebben. Ik hoor meerdere verschillende verhalen, die allemaal maar zo waarheid zouden kunnen zijn. Maar die verhalen hebben één ding met elkaar gemeen: het is verschrikkelijk voor de nabestaanden als op een forum het verkeerde bericht word verspreid.

Met andere woorden : is er al bericht vanuit zijn directe omgeving? En kunnen we hier niet een respectvol topic van maken? Met de juiste info en steunbetuigingen?

@wovano? @Sanca Saxon ?

Dat was zijn ex.
Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat je zelfmoord pleegt terwijl je vader bent. Verschrikkelijk dit :(

• #129.823
20201229_120915.jpg

😥😥

Daar gaan mijn Gainz :P

Beterschap dikke 💋

• #129.825
Voor zover ik weet is er niks officieels naar buiten gecommuniceerd. Ik heb verder ook geen contact met de directe omgeving. Speculaties zal je helaas altijd houden bij dit soort situaties, ik denk dat eenieder voor zichzelf moet bepalen of hij/zij daaraan wil meedoen of niet. Ik vind het wel een goed idee om een topic aan te maken aangezien wij dankzij Maarten meerdere meets hebben mogen organiseren in zijn gyms.
Bij deze: Rust zacht Maarten Vos | Bodybuilding.nl Forum

• #129.833
Als jullie dan toch iets willen doen dan zou ik graag voordat ik ga 5sec bij @HillR willen speedboten. 😌
Ik weet niet of dat coronaproof wel zo genieten is beiden met een hazmatsuit met een doorzichtig open stuk rubber op de juiste plaatsen als die teringtubbie van Bart de Graaff, wel zorgelijk dat je aan 5 seconden genoeg hebt. Zolang je daar nog aan kan denken voel je je in ieder geval niet heel slecht.

Zorg nu maar gewoon dat je goed herstelt, je moet nog een halve marathon lopen, en dit smoesje met een hoestje telt niet :D , beterschap!

Laatst bewerkt:
  • #129.835
Ik weet niet of dat coronaproof wel zo genieten is beiden met een hazmatsuit met een doorzichtig open stuk rubber op de juiste plaatsen als die teringtubbie van Bart de Graaff, wel zorgelijk dat je aan 5 seconden genoeg hebt. Zolang je daar nog aan kan denken voel je je in ieder geval niet heel slecht.

Zorg nu maar gewoon dat je goed herstelt, je moet nog een halve marathon lopen, en dit smoesje telt niet :D , beterschap!

Is goed coach! En misschien ga ik nog wel gekker doen maar dat ligt eraan hoe ik mij voel 🦧

Laatst bewerkt:
  • #129.839
Die gedachte duurt altijd maar even, voor dat je het weet rijd je weer als vanouds
Die irritante autist die altijd commentaar heeft op mijn grammatica en snapt niet eens dat je voordat aan elkaar schrijft.

Ik snap sowieso niet wat voor meerwaarde dat heeft, tenzij het gewoon onleesbaar wordt. Zal wel een soort autisten humor zijn.

Terug
Naar boven