- Waardering
- 22.485
Voor iemand die niet werkt bestaat er geen drukte of spits.Totdat de bench oneindig in gebruik, of iemand het squatrack bezet houdt met barbell curls![]()
@chrash
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor iemand die niet werkt bestaat er geen drukte of spits.Totdat de bench oneindig in gebruik, of iemand het squatrack bezet houdt met barbell curls![]()
Ik werk wel
...Dus ik krijg dit morgen weer te horen bedoel je?Ik ging proberen eens een maand geen opmerkingen te geven naar anderen die negatief zouden kunnen overkomen.
Vandaag lukt niet echt.
Maar vanaf morgen proberen we opnieuw.
@iedereen gelieve me niet uit te lokken.

Nee maatje, vanaf nu enkel positieve reactie.
Ah je mag weer drinken?
Nog even wachten. Officieel vanaf donderdagmiddag.
is dit een transformatie virus?Nee maatje, vanaf nu enkel positieve reactie.
Ga straks @Vieze jij eens wat likes geven.
Ben echt veranderd.
Volg me op #onlyfans voor meer info.

Ik ben alvast positief bevonden.
Ik ging proberen eens een maand geen opmerkingen te geven naar anderen die negatief zouden kunnen overkomen.
Vandaag lukt niet echt.
Maar vanaf morgen proberen we opnieuw.
@iedereen gelieve me niet uit te lokken.
) maar dat wel leidend laat zijn in zijn gedrag als mod en tot twee keer toe een onschuldig grapje verwijdert in een topic dat anders sowieso gewoon was blijven staan. Deze post zal je ook wel weer verwijderen want kritiek wordt natuurlijk niet geduld, maar ik ben niet de enige die klaar is met jou en je dictatuur hier 
Oké, not even maar soit. Die arrogantie van je siert je echt niet.Een bepaalde mod die een beetje op zijn teentjes is getrapt gisteren nadat ik hem een slechte mod noemde omdat hij zelf forumregels aan zijn laars lapt en als hij daar vervolgens op aangesproken wordt diegene een "cry baby" is. Vervolgens deelt ie mee dat hij me verwijderd heeft op fb (oké) maar dat wel leidend laat zijn in zijn gedrag als mod en tot twee keer toe een onschuldig grapje verwijdert in een topic dat anders sowieso gewoon was blijven staan. Deze post zal je ook wel weer verwijderen want kritiek wordt natuurlijk niet geduld, maar ik ben niet de enige die klaar is met jou en je dictatuur hier
De grensoverschrijdende grap in kwestie als reactie op portonia: dianabolognese
Waarom zijn dan niet alle andere reactie verwijderd? Alleen de eerste reactie is als serieus te interpreteren mits je ongevoelig bent van sarcasme.Oké, not even maar soit. Die arrogantie van je siert je echt niet.
Getroll in de serieuze topics wordt al langer verwijderd, je bent heus geen special little snowflake, van anderen wordt er veel meer verwijderd.
Het is maar net wat ik tegenkom onder de pauzes op mijn werk en 's avonds, ik kijk ik al lang niet meer alle topics na omdat er nu andere prioriteiten zijn (dan een forum waarop trollers denken dat alles kan en komen janken als inhoud verwijderd wordt), er zijn ook nog andere modsWaarom zijn dan niet alle andere reactie verwijderd? Alleen de eerste reactie is als serieus te interpreteren miTS je ongevoelig bent van sarcasme.

Het is maar net wat ik tegenkom onder de pauzes op mijn werk en 's avonds kijk ik niet meer alle topics na, er zijn ook nog andere mods![]()

Oke, gek dat andere mods dit tegenspreken en ook klaar zijn met je danOké, not even maar soit. Die arrogantie van je siert je echt niet.
Getroll in de serieuze topics wordt al langer verwijderd, je bent heus geen special little snowflake, van anderen wordt er veel meer verwijderd.