Volgens mij ken ik geen vrouw die ook een motor heeft?
Lexa en Tinder (in ieder geval voor 50+) zijn behoorlijk nep. Met mijn (2!) foto's krijg ik bijna 1000 views in een paar dagen, maar nauwelijks contact. De reviews op internet zijn vernietigend.
Op mijn werk heb ik de avances van bijna alle vrouwen afgewezen (eentje is net 30), en zelf bakzeil gehaald bij de twee op wie ik wel val. Eentje was voornamelijk afgeschrikt door een telefoontje van mijn ex (ze vond me ook te dik, ik was toen bijna 120kg). Die is zo mooi dat ik alleen nog maar onzin kan brabbelen als ik haar zie en met haar praat. Kwam haar laatst nog tegen toen ik op de mtb was en zij wandelen, in de duinen achter haar huis; alle andere mannen die toen langskwamen, ongeacht hun leeftijd, keken naar haar om alsof ze door de bliksem waren geraakt - en de andere, ook ongelofelijk mooi, is getrouwd en vond het niet leuk dat ik dat niet leuk vond. Er is wel nog een Turkse, de nachtzuster op mijn werk, die met mij later in Turkije wil gaan wonen (lijkt me geweldig mountainbiken en motorrijden daar), maar ze is niet zo aantrekkelijk en weet nog niet dat ik geen pensioen heb opgebouwd.