XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Chronisch slaapgebrek... Lig ik lekker te slapen ( eindelijk! ) belt er zoon mongol aan...

Een belletje van mijn makelaar dat hij nog steeds geen kijker heeft voor mijn huis. Om gek van te worden.

Godver, 1000 euro mis gelopen, fuu

te ziek om te trainen (tzou eig nog wel lukken, gwn niet op maximale intensiteit,dus beter wachten tot morgen)

snap hier geen poep van. ging gister slapen om 12 uur in de hoop een keertje vroeg wakker te worden, word ik half 3 wakker :/

Zieke shit, zonet m'n wii controller kapot gegooid .. werkte niet meer mee ... blijkt dat ik 2 dingen tegelijk moest draaien ipv 1 ... weg 60 euro

Ben samen met een meisje die ik al lang wou maar ze had al een vriend. Is echt de mooiste chick van school, iedereen wil dr wel. Sinds vandaag zijn we samen ( had t gedaan gemaakt me haar vriendje) en stuurt ze me contant smsen. Ik antwoord redelijk kort en dan krijg ik een hele preek 'waarom ik niet wil luisteren, ze moet haar hart even opluchten ... ' blablabla. Dacht ik van **** heb nu net echt een lekkere, slimme chick binnen en krijg direct een afkeer van al dat gezaag

pics?

pics dan jonge

Sorry Henk ik zal je moeten teleurstellen.

Nee sorry zou het best wel willen doen omdat ik wel trots ben op haar maar mijn naam + achternaam enzo zijn ook al op dit forum gepost dus veel privacy heb ik niet meer en daar moet je voorzichtig mee zijn ;)

post pics of ik doe het.
Moet je je v-card maar uitzetten.

photo.jpg

geen idee of dit haar is lol :trollface:
random chick die ik ergens zag

Laatst bewerkt:
3 en een half voor kubv:treuren:

Terug
Naar boven