XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ja heb laatst ook geen zin om te flirten :( ga deze week ook niet uit en kijken of ik volgende week weer 'zin' heb

owja ik ben 20 uur ofzo wakker dus doe me lenzen in, 2 scoops hard en dan internationale chestday

dan thuis crashen :fa:

Te weinig slaap is ook slecht voor je libido :eek:

Ik ga nu even lekker de stad in met een vriend van me, in de shop een dikke joint roken en genieten van m'n vrije dag/rustdag :)

Dom bericht via facebook gestuurd zaterdag nacht om half 6.. pijgesjikkes .. meisje stuurt terug: Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik ben al met iemand bezig ... ow ow wat een faal

Aangezien mijn rechter handje toch een beetje naar de terror is, denk ik erover om weer eens een weekje rust te pakken. Heb ik voor het laatst gedaan begin augustus 2010.

Wiet is ookslecht voor libido, ga goed eten en trainen dan moet je libido wel goed zijn zoniet moet je naar dokter

toets, fijn weekend gehad maar weinig slaap... = katabool bish

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 12:31 ----------

en... iets met over tijd enzoo....

****!!

Pas 4 dagen, morgen pak ik de stofzuiger

Ben nog nooit onder de 10% geweest, ben bang dat het met een beetje experimenteren wel leuk zal worden maar daarna niks meer overhoud. Idk man, heb niet echt wedstrijdambitie.

Bulk naar 90KG cut naar -80KG en doe mee met -80KG klasse, toch leuke ervaring?

K*t controllers van de wii .. hele ochtend opgeladen, wil ik die nieuwe Zelda spelen.. nog geen 10 minuten aan het spelen, controller leeg ... godver

Bulk naar 90KG cut naar -80KG en doe mee met -80KG klasse, toch leuke ervaring?

Ja opzich wel leuk voor een keer.... kijk wel. Even kijken hoe het van de zomer gaat want laatste tijd is me progressie echt slecht ook kwa gewicht blijf ik haken en gewicht wordt langzaam lichter.

Volgend jaar zal ik weer me serieuze blik eroverheen gooien...

vooral periode februari - september kan ik extra me best doen.

Ja opzich wel leuk voor een keer.... kijk wel. Even kijken hoe het van de zomer gaat want laatste tijd is me progressie echt slecht ook kwa gewicht blijf ik haken en gewicht wordt langzaam lichter.

Volgend jaar zal ik weer me serieuze blik eroverheen gooien...

vooral periode februari - september kan ik extra me best doen.

Ja ik start vanaf morgen ook weer met pre workouts, 1.5 maand zonder getraint, wat raad je aan, Noxi of Hard! ?

moetttt wakker blijven

en fuk me ogen zijn mooi, als ik lang wakker ben worden ze altijd iets groener en door me lenzen zijn ze nog mooier, zonlicht erop alles. ik ga zo maar kapper als ik met oud en nieuw een aesthetic haircut wil hebben

Studeren, studeren en ****ing nog eens studeren.

Als ik probeer in slaap te vallen, gaat niet in denk alleen maar aan school.

t**fus opleiding, geeft nooit eens rust in me kop.

Terug
Naar boven