AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe is dit überhaupt een discussie?

Hoe zwakbegaafd moet je zijn om na een paar minuten nog niet door te hebben dat iemand een transgender is, laat staan wanneer je seks hebt. Of je moet ontzettend veel gezopen hebben.

Er na een paar maanden in de relatie achtergekomen is gewoon een bullshit excuus om een tijd een tranny aan te duwen.
 
Laatst bewerkt:
Toon jij me dat wetsartikel aangaande necrofilie dan eens?

En waarom is het ineens geen taboe als het bij de wet verboden is? Wel makkelijk trouwens.
Misschien hebben we dan een andere definitie van taboe. Bij mij is dat bijvoorbeeld praten over wat je verdiend. Bij jou blijkbaar pedoseksualiteit. Prima.
 
Misschien hebben we dan een andere definitie van taboe. Bij mij is dat bijvoorbeeld praten over wat je verdiend. Bij jou blijkbaar pedoseksualiteit. Prima.
Laten we homoseksualiteit en jezelf ombouwen tot het andere geslacht gewoon verbieden, dan hebben we dat probleem ook weer opgelost.
 
ga je nu al 3 jaar mee samen en ze verteld dat ze vroeger een vent is geweest
Wel eens af gevraagd of een one-night-stand je/me zou kunnen misleiden. :thinking: Maar dat merk je toch man, die onderdelen zijn heel anders?

- Als ze opeens 2x zoveel lift

Nee maar ben oprecht wel benieuwd hoe echt ze die vagina na kunnen maken
Zal toch wel beter dan een fleshlight moeten zijn denk ik?
Zijn toch genoeg fotos en filmpjes van te vinden. Ik weet niet wat het beste resultaat is maar wat ik voorbij heb zien komen komt niet in de buurt. Wat het geheel des te meer discutabel maakt of het wel het beste is voor ze imho, het beoogde doel van de fysieke ingrepen is helemaal niet mogelijk.

Waarom zou een transgender de pil slikken terwijl er geen kans op zwangerschap is?
Doen sommige wel trouwens, voor extra oestrogeen en het gevoel vrouw te zijn. Ik weet niet hoe prevalent het is maar er zijn zelfs ook die iets doen om nep periodebloedingen te hebben.

Gewoon niet zoveel soja eten, dan krijg je ook geen soyboys, toch Steks ?
Je hebt nu weinig keuze kijk maar eens op alle labels van f-ing alle etenswaren. Kan alleen nog whey, vlees, en aardappelen eten.
 
Laten we homoseksualiteit en jezelf ombouwen tot het andere geslacht gewoon verbieden, dan hebben we dat probleem ook weer opgelost.
Dat wordt nergens gezegd. Mensen hebben daar een kritische mening over. Net als jij op bijna elk onderwerp dus niet aanstellen. Verder heb je gelijk wat betreft necrofilie. Grafschennis is wel strafbaar. Dus je moet het eerst opgraven voordat er vraagtekens geplaatst gaan worden.
 
Ze hebben het over behandelingen die teruggedraaid kunnen worden.
Voor zover ik weet, is dit een keiharde leugen. In het gunstigste geval is het op de lange termijn nog niet bekend.

In de rest van je post kan ik me voor een groot deel vinden, maar er zijn ook veel gevallen van mensen die denken transgender te zijn maar eigenlijk andere psychische problemen hebben. Na de pubertijd blijken veel transgenders vaak gewoon homoseksueel. Binnen vriendinnengroepjes lesbiennes kan het ook rondwaren als een soort virus.

In een land als Zweden zie je een explosie van mensen die menen transgender te zijn die statistisch gezien zeer onwaarschijnlijk is (ik zeg dit ongetwijfeld niet helemaal correct).

Ik voel mee met de mensen die transgender (menen te) zijn, maar enige voorzichtigheid en terughoudendheid lijkt mij nu juist wel geboden.
 
Voor zover ik weet, is dit een keiharde leugen. In het gunstigste geval is het op de lange termijn nog niet bekend.

In de rest van je post kan ik me voor een groot deel vinden, maar er zijn ook veel gevallen van mensen die denken transgender te zijn maar eigenlijk andere psychische problemen hebben. Na de pubertijd blijken veel transgenders vaak gewoon homoseksueel. Binnen vriendinnengroepjes lesbiennes kan het ook rondwaren als een soort virus.

In een land als Zweden zie je een explosie van mensen die menen transgender te zijn die statistisch gezien zeer onwaarschijnlijk is (ik zeg dit ongetwijfeld niet helemaal correct).

Ik voel mee met de mensen die transgender (menen te) zijn, maar enige voorzichtigheid en terughoudendheid lijkt mij nu juist wel geboden.
Het blijft inderdaad wel een spelletje van misschien en wellicht. Momenteel zijn er nog niet zo heel veel onderzoeken naar verricht. De paar die er zijn, zijn ook niet bepaald onomstotelijk.

Het gevalletje Zweden is ook zo'n punt waar je meer hypotheses bij zou kunnen stellen. Tot 2013 moesten transgenders bijvoorbeeld verplicht steriliseren voor een geslachtsverandering. Neemt het nou toe omdat er minder weerstand is, of is het daadwerkelijk een gevalletje van beïnvloed door de media? Dat is een vraagstuk wat nog wel goed onderzocht mag worden.
 
Imo is transgender zijn een mentale knik maar dat mag ik in de huidige maatschappij en het nieuwe DBB beleid natuurlijk niet zeggen
 
Imo is transgender zijn een mentale knik maar dat mag ik in de huidige maatschappij en het nieuwe DBB beleid natuurlijk niet zeggen
Wat is het verschil in de hersenen tussen homoseksualiteit en transgender zijn? Wat maakt homoseksualiteit dus wel normaal, maar transgender zijn niet?
 
Imo is transgender zijn een mentale knik maar dat mag ik in de huidige maatschappij en het nieuwe DBB beleid natuurlijk niet zeggen
Jullie moeten je gewoon gedragen zo moeilijk is dat toch niet? :trollface:

halve tamme
 
en een heleboel van wat chrisk zegt komt mij ook bekend voor.

Verder vraag ik mij nog wel af wat je er mee probeert te zeggen. Tenzij je zelfmoordcijfers hebt van transgenders zonder transitie en transgenders met transitie? Dat kon ik er zo 1 2 3 niet in vinden.
Voor zover ik weet verschillen die niet zoveel met en zonder, volgens de activisten kan je dat wijten aan gebrek aan acceptatie, je kan het ook wijten aan dat die mensen (eventueel ook andere) psychische problemen hebben.
Helemaal mee eens. Eén van de redenen dat ik FB heb verwijderd. Heel FB wilt mensen die ongevraagd geboren zijn met een psychologische taboe ophangen en laten creperen, of ze nou daadwerkelijk handelingen uitvoeren of alleen al open zijn met hun taboe. Zulke mensen moeten hulp krijgen om te leren hun verlangens te onderdrukken. Je kunt best op kinderen vallen en geen kind aanraken.

Erg sneu dat je vanaf de bevruchting al gedoemd bent om te leven. Die thema's worden ook niet (in het vaste curriculum) besproken op school. Wanneer ik het over seksualiteit heb, bespreek ik ook zulke taboes.
Moet je op DBB eens zeggen dat pedofielen ook maar zo geboren worden...

Dat vetgedrukte inderdaad, als je overal maar hoort roepen dat je iedere pedofiel wilt slopen zullen ze het proberen te verbergen en geen hulp zoeken.
Necrofilie en pedoseksualiteit zijn geen taboes en strafbaar bij wet.
Als het aan progressief Nederland ligt niet hoor. In de jaren '70 en '80 nog allerlei prominente VVD'ers (Ed Nijpels, toen ook al fout) en PvdA'ers die vonden dat er weinig kwaad aan kon de 'age of consent' flink te verlagen, het waren die conservatieve christenen die eens modern moesten worden.

Je moet ook niet denken aan Amerikaanse toestanden waar iemand van 18 na seks met een partner van 16 de rest van z'n leven als pedoseksueel door het leven moet. (voorbeeld uit het hoofd, mogelijk niet helemaal correct)
 
Wie kiest er nou voor om zich te laten transformeren met niet natuurlijke hoeveelheden hormonen.
Dit, ik vind dit absoluut geen vergelijking
 
Wat is het verschil in de hersenen tussen homoseksualiteit en transgender zijn? Wat maakt homoseksualiteit dus wel normaal, maar transgender zijn niet?
Even los van wat normaal is, ik vind dat er wel een verschil in zit. Een homosexueel wordt geil van iemand van hetzelfde geslacht, een transgender denkt dat hij/zij van het andere geslacht is. Ik vind dat wel next level.

Waar je opgewonden van raakt versus een complete identiteitscrisis vind ik toch wel even wat anders.
 
Even los van wat normaal is, ik vind dat er wel een verschil in zit. Een homosexueel wordt geil van iemand van hetzelfde geslacht, een transgender denkt dat hij/zij van het andere geslacht is. Ik vind dat wel next level.
En dan hebben we het nog niet over neopronouns gehad 😂😭
 
Het blijft inderdaad wel een spelletje van misschien en wellicht. Momenteel zijn er nog niet zo heel veel onderzoeken naar verricht. De paar die er zijn, zijn ook niet bepaald onomstotelijk.

Het gevalletje Zweden is ook zo'n punt waar je meer hypotheses bij zou kunnen stellen. Tot 2013 moesten transgenders bijvoorbeeld verplicht steriliseren voor een geslachtsverandering. Neemt het nou toe omdat er minder weerstand is, of is het daadwerkelijk een gevalletje van beïnvloed door de media? Dat is een vraagstuk wat nog wel goed onderzocht mag worden.

Voor zover ik weet is er inderdaad een hype in sommige groepen.

De vraag is wat je gaat doen tijdens dat goed onderzoeken, de progressieven willen ieder kind die zich weleens heeft afgevraagd hoe anders plassen zou zijn zonder recept of wachttijd aan de pubertijdsblokkers, ik chargeer niet een beetje.


Mild-kritische boeken en auteurs zoals bovenstaande worden ge-cancelcultured, alleen dat is al een reden om heel sceptisch en voorzichtig te zijn. Zij heeft het overigens met name over meisjes die in de pubertijd opeens menen transgender te zijn, daar valt die 9-jarige duidelijk niet onder.


Dick Swaab heeft net als bij homoseksualiteit transgenderisme kunnen aantonen in de hersenen.


EDIT:
https://www.bbc.com/news/uk-england-cambridgeshire-55144148
Na 3 gesprekken van een uurtje kan je kinderen best volstoppen met troep
 
Laatst bewerkt:
Maar wie van jullie zou een tranny doen dan
 
Back
Naar boven