MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.801
Maar wie van jullie zou een tranny doen dan
Deze vraag moet je anders stellen. Stel je bent al vies aan het doen met een tranny, en je komt er tijdens de daad pas achter dat het ooit een dude was, ga je dan door of stop je?

Zo nee, met hoeveel mg trenbolone acetaat zou je wèl doorgaan?
Zie hieronder:
Als ik single zou zijn en een leuke dame zegt volledig omgebouwd te zijn en voor een avondje mee te willen, dan zou ik dat niet hebben geweigerd :p
Als je het niet kunt zien en de persoon ziet er goed uit, wat boeit het dan als je het voor, tijdens of na de daad hoort?

• #131.804
Deze vraag moet je anders stellen. Stel je bent al vies aan het doen met een tranny, en je komt er tijdens de daad pas achter dat het ooit een dude was, ga je dan door of stop je?

Zo nee, met hoeveel mg trenbolone acetaat zou je wèl doorgaan?
Ik ben zo tempted om te pinnen maar dit soort stellingen weerhouden mij er dan weer wel van :o

• #131.805
Je zou denken dat geile alfa hormoonbommen toch niet zulke mietjes zouden zijn :roflol:

• #131.806
Ik ben zo tempted om te pinnen maar dit soort stellingen weerhouden mij er dan weer wel van :o
Zoals vaker gezegd, wat er tijdens een tren blast gebeurt blijft binnen de tren blast :roflol: Je bent dan op geen enkele manier sexueel toerekeningsvatbaar.

• #131.807
Imo is transgender zijn een mentale knik maar dat mag ik in de huidige maatschappij en het nieuwe DBB beleid natuurlijk niet zeggen
Het wordt hoog tijd dat ze een agender, bigender, transgender en iemand met een kleurtje als mod gaan aanstellen. Wanneer gaan ze dat beleid hier aanpakken? We zijn heel erg toe aan meer diversiteit!!! Ik zie het anders helemaal fout gaan op dit forum. Ik voel me hier niet meer op mijn gemak tussen al die blanke heteroseksuele mods. Ze hebben Sanca ook een kans gegeven, dus ik zie potentie.

• #131.808
  • #131.811
Laat kinderen lekker kind zijn. Als dat betekend dat wanneer ze zelf, zonder invloed van buitenaf op latere leeftijd dit soort keuzes willen en kunnen maken. Prima. Ga niet je eigen zelfbenoemde progressieve morele verhevenheid projecteren op een kind.

• #131.812
Laat kinderen lekker kind zijn. Als dat betekend dat wanneer ze zelf, zonder invloed van buitenaf op latere leeftijd dit soort keuzes willen en kunnen maken. Prima. Ga niet je eigen zelfbenoemde progressieve morele verhevenheid projecteren op een kind.

En misschien ook geen overbodige luxe om als ouder je verantwoordelijkheid te nemen. (Nee deze bagger luister ik niet)

• #131.813
Kolere, baas ontslagen. Niet leuk. Ik krijg er nog meer mensen bij en mijn CEO vraagt me nog meer verantwoordelijkheid te nemen...waaronder dus een extra team erbij nemen. ‘Ik wil je uitdagen om volledig leiding te nemen op -gebied x-‘. Bedankt voor het compliment verpakt als meer werk of andersom. Nouja, ik word iig voorlopig niet ontslagen. Halve promotie zonder het hogere loon....dat wordt onderhandelen over een paar maanden.

• #131.814
Kolere, baas ontslagen. Niet leuk. Ik krijg er nog meer mensen bij en mijn CEO vraagt me nog meer verantwoordelijkheid te nemen...waaronder dus een extra team erbij nemen. ‘Ik wil je uitdagen om volledig leiding te nemen op -gebied x-‘. Bedankt voor het compliment verpakt als meer werk of andersom. Nouja, ik word iig voorlopig niet ontslagen. Halve promotie zonder het hogere loon....dat wordt onderhandelen over een paar maanden.
Sterkte! Let wel op jezelf dat je niet onder de druk bezwijkt...Je moet die 'over een paar maanden' wel halen.. ;)

• #131.815
Sterkte! Let wel op jezelf dat je niet onder de druk bezwijkt...Je moet die 'over een paar maanden' wel halen.. ;)
Komt goed hoor. Maar vind het wel kut voor hem. Is verder een grote jongen die er zelf verder wel uit komt.

Voel me ook beetje schuldig dat mijn afdelingen tegelijk alleen maar groeien.

• #131.816
Het was een brutale nacht voor bijna alle wijnboeren in Frankrijk.
De vorst heeft de knopjes voor een groot deel vernietigd.

Die mensen hun inkomen gaat sowieso al lager zijn

Dat betekent dus weer minder wijnen aan hogere prijzen die te vinden gaan zijn.
Sommigen zijn al zo schaars.

• #131.817
Schadenfreude Lol GIF by MOODMAN

• #131.820
Het was een brutale nacht voor bijna alle wijnboeren in Frankrijk.

Die mensen hun inkomen gaat sowieso al lager zijn

Dat betekent dus weer minder wijnen aan hogere prijzen die te vinden gaan zijn.
Sommigen zijn al zo schaars.
Ik heb hier wel een paar flessen uiterst schaarse appel-kaneel honingwijn. Wereldwijd maar 5L van gebrouwen.

Terug
Naar boven