- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ik voel met je mee, maar je vertelt het prachtig!Na jarenlange trouwe dienst kon mijn collega mijn eet- en drinkgedrag niet meer aan en besloot de samenwerking stop te zetten.
![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voel met je mee, maar je vertelt het prachtig!Na jarenlange trouwe dienst kon mijn collega mijn eet- en drinkgedrag niet meer aan en besloot de samenwerking stop te zetten.
![]()
![]()
Er stond eerst, uit het leven gestapt, maar dat was misschien iets te aanstootgevend

"Geknakt"Er stond eerst, uit het leven gestapt, maar dat was misschien iets te aanstootgevend![]()
Is jouw collega in al die jaren trouwe dienst ook wel eens gaan douchen?Na jarenlange trouwe dienst kon mijn collega mijn eet- en drinkgedrag niet meer aan en besloot de samenwerking stop te zetten.
![]()
![]()

Even frequent als @Sanca Saxon zelf denk ik.Is jouw collega in al die jaren trouwe dienst ook wel eens gaan douchen?![]()
Vast een groot gemis! Was toch een collega met inhoud en veel goeds in zichNa jarenlange trouwe dienst kon mijn collega mijn eet- en drinkgedrag niet meer aan en besloot de samenwerking stop te zetten.
![]()
![]()
Bouwvakkers douchen zich niet.Is jouw collega in al die jaren trouwe dienst ook wel eens gaan douchen?![]()
Lekker juist man. Filet american, steak tartaar. Heerlijk.Of het gezond is of niet weet ik niet, maar rauwe vis en een overdreven rare steak is over het algemeen wel geaccepteerd.
De vraag is waar komt je vlees vandaan en weet je wat er allemaal mee gebeurd is voordat je het rauw eet?
Ik moet er zelf niet aan denken though.
Ik zal een Japanner ten alle tijden vertrouwen boven een Nederlander.In Japan verkopen sommige restaurants kip sashimi.
Rauwe kip dus.
Alles boven een Nederlander.Ik zal een Japanner ten alle tijden vertrouwen boven een Nederlander.
はい Hai
Hentai?
Oishii
Je moet ook geen boeken aandoen he

zou een goede strongman zijn in de jaren 80
klinkt als een quote uit een nieuwsitem