AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #131.905
Nee is geen aambei. Het is echt de wand net voorbij mijn anus die wat opgezwollen is. Kheb ook aardig hard geperst met poepen. Is nou ook al stuk minder. Gelukkig poep ik maar 1 keer in de 5 dagen dus hopelijk is het genezen voor de volgende lading.
1x per 5 dagen dat is niet gezond. 1x per dag is normaal...

• #131.911
DBC77518-06E1-4DFA-AE5A-F30D7CD7D7C0.png0F3E6458-74CB-4B75-8613-ED3860B6B602.png

• #131.915

Onthoofden en ophangen aan de hoogste boom

Oh wat erg! Hoe kan iemand zo de weg kwijt zijn en het lef hebben om een slachtofferrol aan te nemen. Heel bizar :(

Dan dan hoor ik toch veel liever bij, wat hij noemt, die onderklasse. En die vergelijking met de Joden... Een zichtbaar getatoeëerde pedo-ster lijkt mij best een goed plan

• #131.916
Volgens mij is bijna een week spierpijn best een probleem, nog steeds pijn aan de biceps, vooral wanneer ik de armen strek.

• #131.917
Oh wat erg! Hoe kan iemand zo de weg kwijt zijn en het lef hebben om een slachtofferrol aan te nemen. Heel bizar :(

Dan dan hoor ik toch veel liever bij, wat hij noemt, die onderklasse. En die vergelijking met de Joden... Een zichtbaar getatoeëerde pedo-ster lijkt mij best een goed plan
De gaskamer voor pedo's ook.

• #131.919

Onthoofden en ophangen aan de hoogste boom

Sydney Smeets hield zich naar eigen zeggen ook aan de wet.

Geweld is altijd fout en helpt niet in de de strijd tegen pedoseksuelen en het voorkomen dat pedofielen pedoseksuelen worden. Al heb ik niet direct een reden om hem te geloven als hij zegt dat hij zich daar ver weg aan de Nederlandse wet houdt.

Een verdwaald bestand op je computer wil ik nog wel aannemen (bij mij zou je zomaar het manifest van Breivik kunnen aantreffen, wilde ik toentertijd eens inzien), maar een hele verzameling kiekjes met blote kindjes overkomt je niet.

Ik hoop dat deze vreemde vogel de hulp krijgt die hij nodig heeft zodat hij en de samenleving tegen elkaar beschermd worden.

Pedojagen is een vorm van eigenrichting die even hard of harder bestraft moet worden als pedoseksualiteit. Pedo's hebben een ziekelijke afwijking, de jagers hebben niet dat excuus.

• #131.920
Terug
Naar boven