- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
25 jarige kat van mijn tante gisteravond overleden. Ik speelde 14 jaar geleden nog regelmatig met hem. Wat erg voor hun

Hopelijk gaat dat abces van jouw kat al beter?
1x per 5 dagen dat is niet gezond. 1x per dag is normaal...Nee is geen aambei. Het is echt de wand net voorbij mijn anus die wat opgezwollen is. Kheb ook aardig hard geperst met poepen. Is nou ook al stuk minder. Gelukkig poep ik maar 1 keer in de 5 dagen dus hopelijk is het genezen voor de volgende lading.
Meestal worden ze een jaar of 15 dacht ik.
Hij was ook ziek. Had last van zijn schildklier, at niet en dronk niet, zo vermagerde hij steeds en ging langzaam steeds achteruit
Heb me bericht aangepast

De gaskamer voor pedo's ook.Oh wat erg! Hoe kan iemand zo de weg kwijt zijn en het lef hebben om een slachtofferrol aan te nemen. Heel bizar
Dan dan hoor ik toch veel liever bij, wat hij noemt, die onderklasse. En die vergelijking met de Joden... Een zichtbaar getatoeëerde pedo-ster lijkt mij best een goed plan
Het leek mij ook al een beetje overkill, hoofd afhakken en een houtennstaakndoor het hart was dacht ik voor vampiers.Dat wordt wel wat lastiger zonder hoofd, aangezien je mensen vaak ophangt aan de nek.