Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.021
En 2 mei mij verjaardag maar kan ni vreten 😂

• #132.022
Ik heb nou al heel de dag fucking gevechtshelikopters en straaljagers boven me hoofd vliegen, wat een tyfusherrie. Het hele huis trilt er van. Honden ook helemaal overstuur.

Ze zijn hier alvast aan het oefenen voor de overwinningsparade van 9 mei, dus dit gaat ook nog eens eek week duren nog.

• #132.023
Ik heb nou al heel de dag fucking gevechtshelikopters en straaljagers boven me hoofd vliegen, wat een tyfusherrie. Het hele huis trilt er van. Honden ook helemaal overstuur.

Ze zijn hier alvast aan het oefenen voor de overwinningsparade van 9 mei, dus dit gaat ook nog eens eek week duren nog.
Tijd om je Buk-raketsysteem uit de schuur vandaan te halen.

• #132.027
damn ben nog dommer dan @rippedmeeuw

20210428_231718.jpg

• #132.030
Morgenochtend weer sinds tijden werken. Wil ik net m'n motor gaan tanken en de bandenspanning doen, blijkt mijn accu leeg. Tweede keer sinds korte tijd, dus druppellader ga ik niet doen gezien de lange afstand. Morgen snel een accu scoren.

Je eerste dag bij een nieuwe opdrachtgever moeten afbellen op koningsdag. Hij was not amused.
Net berichtje ontvangen van de opdrachtgever.

Ze willen niet met mij verder in zee. Ze vinden dat ik ze heb laten zitten.

Ze geloven denk ik niet dat ik daadwerkelijk met een lege accu sta op de dag na koningsdag terwijl het ook nog eens warm weer is. Klinkt natuurlijk ook als een kut excuus. Maarja, kheb zelfs de accu bon.
Bekijk bijlage 526468

Ach ja, het zij zo, inshallah. Wel laf dat ie dan om 00:00 een slap whatsappie stuurt en niet opnam toen ik hem meteen belde.

Laatst bewerkt:
  • #132.031
Net berichtje ontvangen van de opdrachtgever.

Ze willen niet met mij verder in zee. Ze vinden dat ik ze heb laten zitten.

Ze geloven denk ik niet dat ik daadwerkelijk met een lege accu sta op de dag na koningsdag terwijl het ook nog eens warm weer is. Klinkt natuurlijk ook als een kut excuus. Maarja, kheb zelfs de accu bon.
Bekijk bijlage 526468

Ach ja, het zij zo, inshallah. Wel laf dat ie dan om 00:00 een slap whatsappie stuurt en niet opnam toen ik hem meteen belde.

Klote. Had je niet ff een voorbijganger gevraagd of hij hem aan kon duwen?

• #132.033
De tent hier heeft houten vlonders, en op al mijn schoenen glij ik weg met deadliften, lunges, ect. Heeft iemand een handige tip?

• #132.034
  • #132.035
De tent hier heeft houten vlonders, en op al mijn schoenen glij ik weg met deadliften, lunges, ect. Heeft iemand een handige tip?
Kun je niet vragen of ze een rubber mat o.i.d. neerleggen of hebben ze dit niet binnen liggen? Schoenen uittrekken wellicht? Lunges kun je evt. buiten de tent doen, wordt hier ook op straat gedaan.

• #132.036
Kun je niet vragen of ze een rubber mat o.i.d. neerleggen of hebben ze dit niet binnen liggen? Schoenen uittrekken wellicht? Lunges kun je evt. buiten de tent doen, wordt hier ook op straat gedaan.
Goeie, daar kan ik wel wat mee, dankjewel!

• #132.040
Thomas die zo weinig post de laatste tijd

Terug
Naar boven