ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gymtent 5 min open bench ik komt er iemand. Moet je nog veel 🤷♂️
Zijn alle winkels weer dicht?Alle winkels gesloten. Bedank hé, Karl Marx. Pannenkoek!
Dan gebruik je toch een vork of spatel om hem van de bodem te halen 🤷🏽♀️🤷🏽♀️Hele arm onder de poeder omdat scoopie onderaan de pot ligt. Waarom zijn die dingen nooit bovenaan
Gewoon voor zekerheid de oude scoop nog even bewaren.Dan gebruik je toch een vork of spatel om hem van de bodem te halen 🤷🏽♀️🤷🏽♀️
Hele arm onder de poeder omdat scoopie onderaan de pot ligt. Waarom zijn die dingen nooit bovenaan
Ik begin altijd met één vinger. Dan twee. Voor ik het weet zit m’n hele hand erin.Dan gebruik je toch een vork of spatel om hem van de bodem te halen 🤷🏽♀️🤷🏽♀️
Bij ghost heb je dat nietHele arm onder de poeder omdat scoopie onderaan de pot ligt. Waarom zijn die dingen nooit bovenaan

Kom je nu meeDan gebruik je toch een vork of spatel om hem van de bodem te halen 🤷🏽♀️🤷🏽♀️

Daarnet moest ik weg met de auto, zag van ver dat mij zijspiegel naar voorgeklapt was... tuurlijk een ferme kras in mijn deur vrijwel over heel de lengte... geen briefje tussen de ruiterwisser 😡🤬🤬
Wie doet dat nou weer?Gewoon voor zekerheid de oude scoop nog even bewaren.
Waarom!?

Om ooit nostalgisch te doen over scoopies van voor wo3