Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.284
  • #132.285
@apfelstrudel in de Bonus.
Screenshot_2021-05-30-00-07-43-011_com.android.chrome.jpg

• #132.290
thomas probeert mij te laten verwijderd bij een administratior, Saxon of marina, nu snap ik waarom hij nooit reageert. Lullig dit...

• #132.293
thomas probeert mij te laten verwijderd bij een administratior, Saxon of marina, nu snap ik waarom hij nooit reageert. Lullig dit...
Thomas negeert je niet, jouw bestaan ontgaat hem gewoon. Post anders even een fysiek update, dat helpt vast :thumb:

• #132.294
  • #132.295
De bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg wordt met de dag duidelijker.

Thomas negeert je niet, jouw bestaan ontgaat hem gewoon. Post anders even een fysiek update, dat helpt vast :thumb:
Wijze woorden van deze oude man. Je kunt je tijd beter besteden aan het bouwen van een respectabele fysiek, i.p.v. je bezig te houden met deze onzin. Wellicht dat ik dan ga overwegen om je posts een keer te lezen.

• #132.297
Verjaardag vanavond waardoor ik morgen ga trainen ipv vandaag. Dus lees meer morgen in wat maakt jou dag goed+:roflol:

• #132.298
Alweer een sterretje in mijn voorruit. :( 5e keer al
Maarja beter dat dan een voorruit in mijn sterretje.

• #132.299
Leuk joh, terrasjes aan het water. Zeker 20 muggenbeten op mijn benen. Nergens meer Azaron te koop, dat wordt vast een heerlijke nacht :roflol:

Terug
Naar boven