Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #132.241
Ja ja, alweer klaar, hart goed laten werken heerlijk, ik moet mijn full bodies afsluiten met HIIT, en dit allemaal zonder pre work out shake, niet nodig, your mind is your biggest source of energy.

• #132.242
:|

conditie toch. Altijd dat gezeik over cardio. Alles is saai wanneer je er niet voor open staat. Ik heb nog spierpijn van eergisteren dus vandaag ga ik weer klimmen, een uur lang. Misschien wel 1,5 uur, gewoon knallen.
Ik zeur er niet over. Urenlange bos of strandwandelingen zijn gewoon zalig. Zelfs met paraplu. :)

• #132.243
Wat een schijt weer

• #132.245
Achterelkaar afgeknald met Cod, gespawnkilled als een malle, achteraf werd ik ook nog uitgelachen door BoyfromEssex.

• #132.249
...defensief rijden is voorspellen wat/kan gebeurt(en) en fouten van anderen oplossen :driving:

• #132.250
Ik had vandaag mooie nieuwe witte patta’s aan, alles flex, het zonnetje scheen de hele dag. Opeens begon het te regenen tegen de avond, maar ik was met de auto dus geen probleem. Ik reed langs de buurt waar me moeder woont en zag haar buiten met de hond, dus ik effe stoppen want ik had me moeder al lang niet meer gezien. Zij zegt van kom stap ff uit, dan kan ik je een knuffel geven blabla. Ik zeg: oke, maar doe de hond dan ff aan de lijn want die bespringt mij zo en dan word ik helemaal vies. Nee nee... dat doet ze (de hond) niet, maak je geen zorgen. Ik stap uit en wat denk je... me moeders hond gaat zo op mijn schoen staan.

Toen begon ik echt fucking hard te flippen. Het is maar dat het me moeder was, anders had ik echt klappen uitgedeeld :hahaha: Van dat soort dingen ga ik echt helemaal bad af en toe. Dag is ook aardig verpest.

• #132.251
Ik had vandaag mooie nieuwe witte patta’s aan, alles flex, het zonnetje scheen de hele dag. Opeens begon het te regenen tegen de avond, maar ik was met de auto dus geen probleem. Ik reed langs de buurt waar me moeder woont en zag haar buiten met de hond, dus ik effe stoppen want ik had me moeder al lang niet meer gezien. Zij zegt van kom stap ff uit, dan kan ik je een knuffel geven blabla. Ik zeg: oke, maar doe de hond dan ff aan de lijn want die bespringt mij zo en dan word ik helemaal vies. Nee nee... dat doet ze (de hond) niet, maak je geen zorgen. Ik stap uit en wat denk je... me moeders hond gaat zo op mijn schoen staan.

Toen begon ik echt fucking hard te flippen. Het is maar dat het me moeder was, anders had ik echt klappen uitgedeeld :hahaha: Van dat soort dingen ga ik echt helemaal bad af en toe. Dag is ook aardig verpest.
Honden zijn ook gewoon tyfusvervelend

• #132.252

Meer tren.

• Love
Waarderingen: vntl
  • #132.253
Toch wel triest hoeveel jonge forumleden er zijn overleden, zat gisteren een lijst te bekijken van de dbbers die we moeten missen, zonde.

• #132.255
Dat ik verdomme niet eens 1 zinnetje waard ben en Thomas wel lappen met tekst schrijft naar anderen..... pffffffffff.

Terug
Naar boven