Als ze daar net zolang over doen als ik wordt dat mijn dood.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze daar net zolang over doen als ik wordt dat mijn dood.
Die van mij is 31 en loopt nog op de Hogeschool. Als ze dat mij lappen kan ik onder de brug gaan slapenAls ze daar net zolang over doen als ik wordt dat mijn dood.
Heb ik jou ooit verteld hoelang ik erover heb gedaan?Die van mij is 31 en loopt nog op de Hogeschool. Als ze dat mij lappen kan ik onder de brug gaan slapen
VertelHeb ik jou ooit verteld hoelang ik erover heb gedaan?

Ik weet het niet meer exact, maar het zal niet ver van 31 afzitten.
Boh, ik ga niet oordelen want heb zelf ook nog een jaar te gaan (betaald door werkgever dan wel) maar als ouder moet het toch wel zuur zijnIk weet het niet meer exact, maar het zal niet ver van 31 afzitten.
Ik woonde al samen en had een vaste baan, dus ik was niemand tot last. Als ik het goed heb was ik 29.Boh, ik ga niet oordelen want heb zelf ook nog een jaar te gaan (betaald door werkgever dan wel) maar als ouder moet het toch wel zuur zijn
Dan mag hetIk woonde al samen en had een vaste baan, dus ik was niemand tot last. Als ik het goed heb was ik 29.

Maar echt slim was het niet want ik had alleen mijn middelbareschooldiploma op zak en verder boeide het me niet zoveel.
Ja ik nu ook en het is best wel klote bovenop een job een diploma te halen om uiteindelijk nu al te weten dat het nauwelijks meer opbrengt. Mja, minder lichamelijk werken is ook al iets naar de toekomst gezienMaar echt slim was het niet want ik had alleen mijn middelbareschooldiploma op zak en verder boeide het me niet zoveel.
Ik heb geluk gehad dat de toenmalige leidinggevende van mijn huidige werkgever in zag wat ik kon en me gewoon heeft aangenomen onder voorwaarde dat ik alsnog zou afstuderen.Ja ik nu ook en het is best wel klote bovenop een job een diploma te halen om uiteindelijk nu al te weten dat het nauwelijks meer opbrengt. Mja, minder lichamelijk werken is ook al iets naar de toekomst gezien
Prima motivatie ook?Ik heb geluk gehad dat de toenmalige leidinggevende van mijn huidige werkgever in zag wat ik kon en me gewoon heeft aangenomen onder voorwaarde dat ik alsnog zou afstuderen.
Na een jaar of twee is het ergste geweest. Na een jaar of zes kun je weer echt uitslapen.
Mijn huidige baan: goddank voor assessments.Ik heb geluk gehad dat de toenmalige leidinggevende van mijn huidige werkgever in zag wat ik kon en me gewoon heeft aangenomen onder voorwaarde dat ik alsnog zou afstuderen.
Hier ook zodra ze beide +2 waren dat slaap en hoeveelheid pakken beter werden. Ik heb wel veel schrik voor de “opNa een jaar of twee is het ergste geweest. Na een jaar of zes kun je weer echt uitslapen.
Nja, daar moet je dan ook naartoe groeien ofzo…Hier ook zodra ze beide +2 waren dat slaap en hoeveelheid pakken beter werden. Ik heb wel veel schrik voor de “op
Stap gaan tijd” want kan me niet voorstellen dat ik dan een oog dicht doe
Dat dacht ik ook, maar de jongste is net 3 en het is er nog niet beter op geworden.Na een jaar of twee is het ergste geweest. Na een jaar of zes kun je weer echt uitslapen.
Rustig aan, er zijn belangrijkere zaken in het leven dan dm’s op dbbDus niks persoonlijks @Sanca Saxon @hoxyz @tymboo
Binnenkort geef ik wel een reply. Zit er een beetje doorheen laatste tijd. Alles gaat opzich goed maar mijn overbezorgdheid breekt mij op. Best kut.