AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.402
  • #133.406
  • #133.410
Maar echt slim was het niet want ik had alleen mijn middelbareschooldiploma op zak en verder boeide het me niet zoveel.
Ja ik nu ook en het is best wel klote bovenop een job een diploma te halen om uiteindelijk nu al te weten dat het nauwelijks meer opbrengt. Mja, minder lichamelijk werken is ook al iets naar de toekomst gezien

• #133.411
Ja ik nu ook en het is best wel klote bovenop een job een diploma te halen om uiteindelijk nu al te weten dat het nauwelijks meer opbrengt. Mja, minder lichamelijk werken is ook al iets naar de toekomst gezien
Ik heb geluk gehad dat de toenmalige leidinggevende van mijn huidige werkgever in zag wat ik kon en me gewoon heeft aangenomen onder voorwaarde dat ik alsnog zou afstuderen.

• #133.412
  • #133.414
  • #133.415
Na een jaar of twee is het ergste geweest. Na een jaar of zes kun je weer echt uitslapen.
Hier ook zodra ze beide +2 waren dat slaap en hoeveelheid pakken beter werden. Ik heb wel veel schrik voor de “op
Stap gaan tijd” want kan me niet voorstellen dat ik dan een oog dicht doe

• #133.416
Hier ook zodra ze beide +2 waren dat slaap en hoeveelheid pakken beter werden. Ik heb wel veel schrik voor de “op
Stap gaan tijd” want kan me niet voorstellen dat ik dan een oog dicht doe
Nja, daar moet je dan ook naartoe groeien ofzo…

• #133.417
Toen ik vertelde dat ik Pasta Bolognese ging eten en iemand na de vraag alleen uien of ui, bleekselderij en wortel vroeg of dat met een pakje kruidenmix en een zak voorgesneden groente was. De vraag of ik dat met spaghetti ging eten maar niet afgewacht.

• #133.419
  • #133.420
Nu op NPO 2 9/11: Life under Attack.
Blijft bizar om te zien dat mensen van de honderdste verdieping uit het raam springen omdat je niets anders kan dan dat of levend verbranden. :(

En niet te beseffen waarom mensen dit elkaar aan doen. Met voorbedachte raden een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen. Why?

Terug
Naar boven