AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #133.421
Blijft bizar om te zien dat mensen van de honderdste verdieping uit het raam springen omdat je niets anders kan dan dat of
Naar ik van de week begreep is dat een onbewuste handeling: als het vuur heet genoeg is dan ren je weg en spring je desnoods door een raam, je denkt er niet aan dat je nogal hoog zit.

Ook hoorde ik dat de Taliban tegen de CIA heeft gezegd dat zij OBL niet zouden beschermen. Dus als se Amerikanen hadden geweten waar hij zat hadden ze hem gewoon kunnen komen ophalen of uitschakelen.

Keer op keer creëren Amerikanen een monster en uiteindelijk hebben wij daar ook last van.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #133.422
Naar ik van de week begreep is dat een onbewuste handeling: als het vuur heet genoeg is dan ren je weg en spring je desnoods door een raam, je denkt er niet aan dat je nogal hoog zit.

Ook hoorde ik dat de Taliban tegen de CIA heeft gezegd dat zij OBL niet zouden beschermen. Dus als se Amerikanen hadden geweten waar hij zat hadden ze hem gewoon kunnen komen ophalen of uitschakelen.
Ik had dat eerste inderdaad ook gehoord ergens op tv. Was dat bij OP1 of Nieuwsuur dat dat gezegd werd?

Dat tweede deel ook, dat was in Afghanistan: The Wounded Land. Goeie docu. De Amerikanen (en niet alleen de VS) hadden ook echt geen idee wat ze in Afghanistan te zoeken hadden en aantroffen. Het begon simpelweg uit wraak. Had men nou echt de illusie de Taliban te kunnen verslaan en terrorisme te kunnen uitroeien? En het idee de Westerse democratie en zienswijze over te brengen?

• #133.423
En leren we van onze fouten. Nee. De geschiedenis herhaalt zichzelf niet, maar ze rijmt wel. Dat laatste is een uitspraak van Mark Twain.

• #133.424
Ik had dat eerste inderdaad ook gehoord ergens op tv. Was dat bij OP1 of Nieuwsuur dat dat gezegd werd?

Dat tweede deel ook, dat was in Afghanistan: The Wounded Land. Goeie docu. De Amerikanen (en niet alleen de VS) hadden ook echt geen idee wat ze in Afghanistan te zoeken hadden en aantroffen. Het begon simpelweg uit wraak. Had men nou echt de illusie de Taliban te kunnen verslaan en terrorisme te kunnen uitroeien? En het idee de Westerse democratie en zienswijze over te brengen?
Ach Groen Links en/of dergelijke partijen steunden het sturen van troepen alleen als het geen vechtmissie, maar een opbouwmissie zou zijn.

En daarna Irak, met de WMD, en toen de Arabische Lente.

• #133.425
  • #133.426
  • #133.427
Nu op NPO 2 9/11: Life under Attack.
Blijft bizar om te zien dat mensen van de honderdste verdieping uit het raam springen omdat je niets anders kan dan dat of levend verbranden. :(

En niet te beseffen waarom mensen dit elkaar aan doen. Met voorbedachte raden een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen. Why?
Nee joh gekkie, lees net op Facebook dat de vliegtuigen nep waren allemaal cgi!!11

• #133.430
Wat is het verschil met ergens een bom op laten vallen?
Toevallig dat je dit zegt. Ik moest tijdens het kijken opeens denken aan Heroshima en Nagasaki. Er is geen verschil, behalve dat hier heel veel beeldmateriaal van is en je de emoties van mensen ziet waardoor het harder aankomt. In de huidige tijd worden bommen gericht ingezet met het doel collateral damage te voorkomen. Dat gaat niet altijd goed. Denk aan Hawija.

Wel interessant overigens om over na te denken. Degene die de bom laat vallen doet dat doorgaans in opdracht van hoger hand met het besef dat dat het juiste is te doen en iets ergers voorkomt. Die kapers in die vliegtuigen hadden waarschijnlijk ook het besef dat ze juist handelden, maar dat is voor ons niet te bevatten.

• #133.431
  • #133.434
  • #133.435
Niet echt mijn dag verpest maar bijna wel. Ik liep naar mijn auto en zag op de rechter deur een lelijke witte kras waarbij ik dacht dat iemand opzettelijk dat heeft gedaan. maar ik ging met mijn vinger erover bleek het spinnenweb te zijn

• #133.436
Niet echt mijn dag verpest maar bijna wel. Ik liep naar mijn auto en zag op de rechter deur een lelijke witte kras waarbij ik dacht dat iemand opzettelijk dat heeft gedaan. maar ik ging met mijn vinger erover bleek het spinnenweb te zijn
Sterk verhaal

• #133.437
Soms hoop ik dat de wetenschap er compleet naast zit..

A Terrifying Glimpse At What Office Workers Could Look Like In 20 Years​

Hunched back. Dry, red eyes. Swollen wrists. Hairy noses and ears. Those are just a few of the effects office works of today may experience in the next two decades if current workspace conditions persist.

Meet Emma, a life-sized representation of what the average office worker may look like by 2040. Emma was designed by the UK-based Fellowes, a company that manufactures office supplies and workstation goods, who teamed up with a Behavioral Futurist and panel of experts in ergonomics, occupational health and wellbeing at work to compile a report detailing the future health effects from current working habits in the UK.

If current conditions are left unchecked, their research suggests that inadequately designed workstations exacerbating poor posture will lead to permanently bent backs from sitting hunched over a desk for long periods of time. Workers will also see varicose veins from poor blood flow due to sitting for long periods of time, red and dry eyes from staring at computer screens, swollen wrists from repetitive movement, hairy ears and nose from poor air quality, and irritated, sallow skin riddled with stress-related eczema.

1631185063014.png

1631185074081.png

Als ik zie hoe de mensheid is afgegleden laatste decennia zou het mij niks verbazen dit.. :roflol:
Echt zo smerig dit.

Bijlagen

• #133.438
lucky lewis...

• #133.439
Bij het nemen van de trap op kantoor vanochtend iets in mijn bil achteraan geschoten.
Voelde eerst als kramp, en nu als een blauwe plek achtig iets, net onder mijn gluteus.
Goddamned, dat ook nog.

• #133.440
Bij het nemen van de trap op kantoor vanochtend iets in mijn bil achteraan geschoten.
Voelde eerst als kramp, en nu als een blauwe plek achtig iets, net onder mijn gluteus.
Goddamned, dat ook nog.
Al zes uur verder en nog geen dbb'er die zich gemeld heeft om het los te masseren?

• Haha
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven