Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.521
Door de kou veel last van kloven. Kan zelf niet meer appen door kloof op mn duim

• #134.523
Dat vind ik echt verschrikkelijk spul. Net als vaseline. Het werkt ook niet.

Ik gebruik altijd dit

o-keeffes-working-hands-handcreme.jpg

Maar dit jaar lijkt het wel niet te werken :thinking:

Zie op internet beste insmeren met creme en dan met slapen een pleister over. Meer eens proberen tonight

Moet er ook bijzeggen dat ik bizar veel hand alcohol gebruik en tig keer op een dag mn handen was. ( werk voor zorg >corona)

• #134.524
Een zalf met ureum smeren voor het slapen gaan kan ook goed helpen.

En stoppen met het kapot wassen en desinfecteren van je handen.

• #134.525
Dat vind ik echt verschrikkelijk spul. Net als vaseline. Het werkt ook niet.

Ik gebruik altijd dit

o-keeffes-working-hands-handcreme.jpg

Maar dit jaar lijkt het wel niet te werken :thinking:

Zie op internet beste insmeren met creme en dan met slapen een pleister over. Meer eens proberen tonight

Moet er ook bijzeggen dat ik bizar veel hand alcohol gebruik en tig keer op een dag mn handen was. ( werk voor zorg >corona)
als het maar vettig is, drink je genoeg? en je handen warm houden, als het practisch uitvoerbaar is natuurlijk

• #134.526
  • #134.527
  • #134.528
Kan het proberen. Heb tube besteld.

• #134.529
Een zalf met ureum smeren voor het slapen gaan kan ook goed helpen.

En stoppen met het kapot wassen en desinfecteren van je handen.
Heb sinds de tijd dat ik een hond had (2002) de gewoonte om zowat na elke handeling die me onrein lijkt mn handen te wassen + werk voor de zorg waar corona is. Is de ultieme mix van handen wassen.
als het maar vettig is, drink je genoeg? en je handen warm houden, als het practisch uitvoerbaar is natuurlijk
Nee, drink veel te weinig. Eigenlijk alleen koffie :o en heb nooit handschoenen aan maar ben vrij veel buiten.

Ik liet net aan iemand mn handen zien op een foto en die vroeg zich af of ze bevroren zijn geweest. Zwarte knokkels

• #134.531
Heb sinds de tijd dat ik een hond had (2002) de gewoonte om zowat na elke handeling die me onrein lijkt mn handen te wassen + werk voor de zorg waar corona is. Is de ultieme mix van handen wassen.

Nee, drink veel te weinig. Eigenlijk alleen koffie :o en heb nooit handschoenen aan maar ben vrij veel buiten.

Ik liet net aan iemand mn handen zien op een foto en die vroeg zich af of ze bevroren zijn geweest. Zwarte knokkels
Jij was toch een donker persoon? 🤔

• #134.540
Terug
Naar boven