- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uierzalf geprobeerd?Door de kou veel last van kloven. Kan zelf niet meer appen door kloof op mn duim
Dat vind ik echt verschrikkelijk spul. Net als vaseline. Het werkt ook niet.

als het maar vettig is, drink je genoeg? en je handen warm houden, als het practisch uitvoerbaar is natuurlijkDat vind ik echt verschrikkelijk spul. Net als vaseline. Het werkt ook niet.
Ik gebruik altijd dit
![]()
Maar dit jaar lijkt het wel niet te werken
Zie op internet beste insmeren met creme en dan met slapen een pleister over. Meer eens proberen tonight
Moet er ook bijzeggen dat ik bizar veel hand alcohol gebruik en tig keer op een dag mn handen was. ( werk voor zorg >corona)
AmbachtscremeDoor de kou veel last van kloven. Kan zelf niet meer appen door kloof op mn duim
De BoetAmbachtscreme
Verkrijgbaar bij karwei onder andere.
En de Boet (Hoogwoud)
Toevallig ook bij bol.com![]()
artikelen kopen? Alle artikelen online | bol
Op zoek naar artikelen van ? Artikelen van koop je eenvoudig online bij bol ✓ Gratis retourneren ✓ 30 dagen bedenktijd ✓ Snel in huiswww.bol.com
Mijn favoriete winkelHeb sinds de tijd dat ik een hond had (2002) de gewoonte om zowat na elke handeling die me onrein lijkt mn handen te wassen + werk voor de zorg waar corona is. Is de ultieme mix van handen wassen.Een zalf met ureum smeren voor het slapen gaan kan ook goed helpen.
En stoppen met het kapot wassen en desinfecteren van je handen.
Nee, drink veel te weinig. Eigenlijk alleen koffieals het maar vettig is, drink je genoeg? en je handen warm houden, als het practisch uitvoerbaar is natuurlijk
en heb nooit handschoenen aan maar ben vrij veel buiten.Gebruik het zelf ook voor de kloven in mijn voeten/hielen (eelt en knalpaars tot zwart)
Jij was toch een donker persoon? 🤔Heb sinds de tijd dat ik een hond had (2002) de gewoonte om zowat na elke handeling die me onrein lijkt mn handen te wassen + werk voor de zorg waar corona is. Is de ultieme mix van handen wassen.
Nee, drink veel te weinig. Eigenlijk alleen koffieen heb nooit handschoenen aan maar ben vrij veel buiten.
Ik liet net aan iemand mn handen zien op een foto en die vroeg zich af of ze bevroren zijn geweest. Zwarte knokkels
Kut winkel vooral tijdens kerst :')
Niks te doen hier in de sportschool. Zelfs de lampen staan hier nog niet aan.Net aangekomen in de sportschool en nu al vrij druk.
Is dat ook zo in Nederland?
Wat een luie mentaliteit is dat toch...Niks te doen hier in de sportschool. Zelfs de lampen staan hier nog niet aan.
Ons benne zunig, we gaan lekker in Belgenland gymmen, hoeft hier t licht niet aan.
Ah jullie zorgen voor geen overlast hier.Ons benne zunig, we gaan lekker in Belgenland gymmen, hoeft hier t licht niet aan.
Helaas, ik ook.Ah jullie zorgen voor geen overlast hier.
Ik woon te ver van de grens, gezien de huidige benzine prijzen.
Geen home gym?
Wat klein spul heb ik wel, maar als ik net over de grens woonde wist ik het wel. Tegenwoordig is half december t/m eind februari hardloopseizoen, zolang dat nog mag.Geen home gym?
Na twee jaar Corona hebben de meeste toch wel iets van materiaal thuis.