MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #134.501
  • #134.506
Nog niet eens overwogen om iets van een home workout te doen, maar nu al opgegeven. AMFETAMINES + TREN, WE MEET AGAIN.

Moet je voorstellen dat je nu als natty beetje moet aankloten met je homofiele plastic gewichten om je '''gains''' te behouden, terwijl je gewoon op je luie reet kan zitten en alsnog gains + shredd kunt krijgen. BTFO.

• #134.507
Nog niet eens overwogen om iets van een home workout te doen, maar nu al opgegeven. AMFETAMINES + TREN, WE MEET AGAIN.

Moet je voorstellen dat je nu als natty beetje moet aankloten met je homofiele plastic gewichten om je '''gains''' te behouden, terwijl je gewoon op je luie reet kan zitten en alsnog gains + shredd kunt krijgen. BTFO.
Trainde jij vorige lockdown niet als een ibne met plastic gewichten? Of was dat iemand anders?

• #134.508

Ik voel me aangesproken🥲

• #134.511
  • #134.512
Mensen mogen wel van land naar land vliegen maar kappers moeten dicht blijven.

• #134.520
Na gisteren met m'n stonede gezicht zo gruwelijk veel zooi te hebben gegeten, mag ik vandaag toekijken hoe de lady in huis pizza + Ben & Jerry's naar binnen beukt...
IMG_20211223_173643.jpg

Terug
Naar boven