MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.501
Er is trouwens één dakpan wat verzakt, van de onderste rij in een hoek. Die steunt nu half in de dakgoot. Zelf kom ik er niet bij en ik ben te krenterig om een bedrijf langs te laten komen voor één dakpan. Mijn hoop is dat de glazenwasser erbij kan.

Hier lag er donderdag 1 hoekpan af, dakdekker nieuwe opgelegd. 50 euro

Gisteren 20 pannen eraf, 100 euro..

Van m’n nieuwbouw huis alles
Eraf met panelen en al, 20k?

• #135.502
  • #135.506
112 bellen of niet?

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    51,6 KB · Weergaven: 77
  • #135.508
Aangezien het pas ergens (weet niet meer waar) ging over dat er niet altijd in verpakkingen zit wat erop staat

Dacht altijd dat vlees met toegevoegd water pas bij meer dan 10% vermeld hoeft te worden

• #135.509
Aangezien het pas ergens (weet niet meer waar) ging over dat er niet altijd in verpakkingen zit wat erop staat

Dacht altijd dat vlees met toegevoegd water pas bij meer dan 10% vermeld hoeft te worden
Maar willen we nu meer regels en bemoeienis vanuit de overheid of niet?

• #135.512
Helaas wel, de meesten denken namelijk veel te makkelijk en eenzijdig over dergelijke problemen.
Met onbewerkt eten + (ontdooid) afwegen is er toch niet eens een probleem?

Bij het vlees hebben ze het over de marinades. Ga er vanuit dat dat producten zoals hamburgers zijn, dat bestaat sowieso maar uit 50-70% vlees

• #135.519
Met onbewerkt eten + (ontdooid) afwegen is er toch niet eens een probleem?

Bij het vlees hebben ze het over de marinades. Ga er vanuit dat dat producten zoals hamburgers zijn, dat bestaat sowieso maar uit 50-70% vlees
Dan gaan we eerst een leuke wettelijke bepaling maken van de term onbewerkt.

Terug
Naar boven