ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Daarom juist.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom juist.
Ik stem helder ik sten denk.

Bekijk het positief. Je zit een debat te kijken. Alles is bijna rond en ja hoor daar komt stekkie en is het er niet mee eens. Dat is toch top entertainment 😆
Dan is het parkje dichtbijBekijk het positief. Je zit een debat te kijken. Alles is bijna rond en ja hoor daar komt stekkie en is het er niet mee eens. Dat is toch top entertainment 😆
Niet mee eens, ik stel gewoon een simpele vraag waar zoals gewoonlijk geen antwoord opgegeven kan worden.Bekijk het positief. Je zit een debat te kijken. Alles is bijna rond en ja hoor daar komt stekkie en is het er niet mee eens. Dat is toch top entertainment 😆

Dit bedoel ikNiet mee eens, ik stel gewoon een simpele vraag waar zoals gewoonlijk geen antwoord opgegeven kan worden.![]()
Heb ik toch gedaan? Zou niet weten waarom je bemoeienis van de overheid moet, voor iets wat je zelf in de hand kan hebben. Ik ben prima in staat om zelf het een en ander te verpesten.Niet mee eens, ik stel gewoon een simpele vraag waar zoals gewoonlijk geen antwoord opgegeven kan worden.![]()
Er is geen "we".Maar willen we nu meer regels en bemoeienis vanuit de overheid of niet?
Ik neem aan dat je nooit van communisme heb gehoort

Ja, het was ook een reactie op de opmerking van @ThaWasteland.
Het gelinkte artikel beschrijft toch de mogelijkheden die er nu zijn om als consument misleid te worden door worden door de producent. Wil je dat voorkomen zal er toch wetgeving aan te pas moeten komen.Zou niet weten waarom je bemoeienis van de overheid moet, voor iets wat je zelf in de hand kan hebben.
Geef mij de schuldJa, het was ook een reactie op de opmerking van @ThaWasteland.
Heb ik van jou geleerd kl***zak.
Moet niet, het is nogal beperkt denken dat alleen de overheid al je problemen voor je kan oplossen.Het gelinkte artikel beschrijft toch de mogelijkheden die er nu zijn om als consument misleid te worden door worden door de producent. Wil je dat voorkomen zal er toch wetgeving aan te pas moeten komen.
Wie bepaalt dan wat wel en niet gedeclareerd moet worden bij ingrediëntenlijst en hoeveel het product op verschillende aspecten mag afwijken van hetgeen gedeclareerd wordt?In principe kun je ook een private onderneming beginnen voor inspecties en analyses, die de resultaten van allerlei producten dan deelt. Geen bureaucraat voor nodig.
De mensen die de mazen in wetten opzoeken zijn in de praktijk vaak slimmer dan de mensen die de wetten maken.Is het niet juist zo dat de overheid allerlei domme regels/wetten hanteert die uitzonderingen geven waardoor deze misleiding in de eerste instantie mogelijk wordt gemaakt?
Alles.Wie bepaalt dan wat wel en niet gedeclareerd moet worden bij ingrediëntenlijst
Niet.en hoeveel het product op verschillende aspecten mag afwijken van hetgeen gedeclareerd wordt?
Daarom minder wetten maken en eens fundamentele rechten gaan beschermen.De mensen die de mazen in wetten opzoeken zijn in de praktijk vaak slimmer dan de mensen die de wetten maken.
Dat is in de praktijk onmogelijk.Alles.
Niet.
Daarom minder wetten maken en eens fundamentele rechten gaan beschermen.
Je hebt het recht te weten wat je van iemand koopt dus alles wat in een product wordt gestopt moet vermeld worden.
Wat moeten we toch zonder jou?Helaas wel, de meesten denken namelijk veel te makkelijk en eenzijdig over dergelijke problemen.

Recht op leven, recht op bezit, recht op kloppende ingrediëntenlijst... min of meer hetzelfde gewicht, komen iets meer protocollen bij het EVRM.Daarom minder wetten maken en eens fundamentele rechten gaan beschermen.
Leven met net wat minder kritische vragen.
Was het niet uit onwetendheid?