- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Playing my strengths...Zeuren over de vorm maar voorbijgaan aan de inhoudelijke fout.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Playing my strengths...Zeuren over de vorm maar voorbijgaan aan de inhoudelijke fout.
Het is niet het zout dat wel of niet koosjer is.
Dus is de naamgeving niet helemaal koosjer.
Klinkt niet als zuivere koffie idd.
Onjuist, naamgeving kan ook een beoogd gebruik inhouden.

In het log van @imnewhere kan je een discussie vinden over hipshift bij de squat.Post nooit alleen maar lurken maar er vandaag achter gekomen dat ik een hip shift of iets heb wat met de deadlift ervoor zorgt dat ik voornamelijk met mijn rechter onderrug deadlift, feels bad man, weet dat mijn heupen altijd al vast zaten maar stretch ze toch al een tijdje. Heeft helaas niet goed gewerkt. Rechts lift dus voornamelijk mijn deads, tips iemand?
Zal eens kijken, heeft wel mijn dag verpest 😜In het log van @imnewhere kan je een discussie vinden over hipshift bij de squat.
Voorts betwijfel ik of dit de juiste sectie is voor je vraag, maar succes en sterkte ermee!
Dat wil ik best van je aannemen.
Die van ons had het vorige week ook van 36.5 naar 39, hadden ook gebeld naar de huisarts maar schijnbaar niks om zorgen te maken zolang ie drinkt en poept. Was ook 3 dagen dat ie echt warmte uitstraalde dus elk uur fles met koud water aan zijn mond voor slokje drinken en 2/3x pd een zetpil erin, was ook minder vrolijk/spraakzaam als normaal en overdag meer slaperig. Uit eindelijk had ie er zelf weinig last/pijn van alleen met het nacht slaapje werd ie 3x wakker. Ging vanzelf weg na paar dagen.Temperatuur van kleintje gaat alle kanten op. Van 40,3 nu naar 35,1. Onderweg naar de spoedpost.
Geen slaap vannacht. Nacht numero 3.
Lijkt me echt klote om je baby zo ziek te zien zijn en praktisch niets te kunnen maar afwachten.Die van ons had het vorige week ook van 36.5 naar 39, hadden ook gebeld naar de huisarts maar schijnbaar niks om zorgen te maken zolang ie drinkt en poept. Was ook 3 dagen dat ie echt warmte uitstraalde dus elk uur fles met koud water aan zijn mond voor slokje drinken en 2/3x pd een zetpil erin, was ook minder vrolijk/spraakzaam als normaal en overdag meer slaperig. Uit eindelijk had ie er zelf weinig last/pijn van alleen met het nacht slaapje werd ie 3x wakker. Ging vanzelf weg na paar dagen.
hopelijk is je kindje snel beter!Temperatuur van kleintje gaat alle kanten op. Van 40,3 nu naar 35,1. Onderweg naar de spoedpost.
Geen slaap vannacht. Nacht numero 3.
Optie 1:Post nooit alleen maar lurken maar er vandaag achter gekomen dat ik een hip shift of iets heb wat met de deadlift ervoor zorgt dat ik voornamelijk met mijn rechter onderrug deadlift, feels bad man, weet dat mijn heupen altijd al vast zaten maar stretch ze toch al een tijdje. Heeft helaas niet goed gewerkt. Rechts lift dus voornamelijk mijn deads, tips iemand?
Ingrediënten van chocolade whey kunnen idd zwaarder zijn hoger soortelijk gewicht . Opa mr Olympia is gewoon weer bijdehand : p ( heeft zijn appelmoes met pillen niet gehad)Ja. Een pot met chocolade whey van 2,5 kg is misschien maar voor 6/10 deel gevuld en een andere smaak van 2,5 kg voor 7/10. Het is beiden 2,5 kg maar de een heeft meer volume dan de ander. Dus als je dan 1 scoop eruit haalt zal de whey met minder volume zwaarder zijn dan de ander.
Fucked up. Hoe ben je erachter gekomen? Wat voor klachten?Fucked up schildklier, meerdere onderzoek zullen moeten uitwijzen wat het precies is . Zal niet veel zijn maar even goed vervelend
What's up, maat?Ik word helemaal schijtziek van familieden met hun meningkjes. Hoe ik m'n kind op moet voeden, dat ik dingen (in hun ogen) niet goed doe. Totaal niet luisteren naar hoe wij hem willen opvoeden maar gewoon hun eigen achterlijke shit erdoor proberen te pushen.
Wie de f**k denken ze wel niet dat ze zijn om mij te vertellen wat ik wel niet moet doen. Helemaal klaar mee. Geniet allemaal maar ff lekker flink de t*fus.
Moet ze wel te vriend houden anders kan je de kids er niet meer achterlaten!Ik word helemaal schijtziek van familieden met hun meningkjes. Hoe ik m'n kind op moet voeden, dat ik dingen (in hun ogen) niet goed doe. Totaal niet luisteren naar hoe wij hem willen opvoeden maar gewoon hun eigen achterlijke shit erdoor proberen te pushen.
Wie de f**k denken ze wel niet dat ze zijn om mij te vertellen wat ik wel niet moet doen. Helemaal klaar mee. Geniet allemaal maar ff lekker flink de t*fus.