MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.642
Bij xxlnutrition verschilt dat ook nog per smaak. Chocolade is zwaarder per scoop dan bijvoorbeeld banaan. Waarschijnlijk is dat bij myprotein ook zo.
Waarschijnlijk weegt een kilo lood ook meer dan een kilo veren, schoolmeester.

• #136.646
Allebei uit een pot met dezelfde gewichtsopgave?
Ja. Een pot met chocolade whey van 2,5 kg is misschien maar voor 6/10 deel gevuld en een andere smaak van 2,5 kg voor 7/10. Het is beiden 2,5 kg maar de een heeft meer volume dan de ander. Dus als je dan 1 scoop eruit haalt zal de whey met minder volume zwaarder zijn dan de ander.

• #136.651
Als je scoop neerzet ipv grammen gaan mensen van een scoop uit. Gewoon goed voor de verkoop. Grotere scoops toevoegen = meer omzet ;)

• #136.652
Ja. Een pot met chocolade whey van 2,5 kg is misschien maar voor 6/10 deel gevuld en een andere smaak van 2,5 kg voor 7/10. Het is beiden 2,5 kg maar de een heeft meer volume dan de ander. Dus als je dan 1 scoop eruit haalt zal de whey met minder volume zwaarder zijn dan de ander.
Maar vertrouwen de klanten het dan, dat er per smaak verschillende hoeveelheden in een pot zit. 35/25 is trouwens een veel groter verschil, 7/5.

• #136.654
Als je scoop neerzet ipv grammen gaan mensen van een scoop uit. Gewoon goed voor de verkoop. Grotere scoops toevoegen = meer omzet ;)
Zal vanmiddag kijken hoeveel cookies 'n cream weegt in een scoop, maar ik heb me al in een lange tijd niet zo stom gevoeld :roflol:

• #136.656
Je bent zelf een homogene substantie.
Weejow zo op de man spelen.

Screenshot_20220522-100530_WhatsApp.jpg

• #136.660
Pfff ben gesloopt man. Baby al 2 dagen koorts. Afgelopen 2 nachten waren hell.

Gister 13 uur rammen op werk want bruiloft. En straks 200 man, 2 grote partijen en een grote bbq (die ik grillmeister strudel ga verzorgen). Helemaal volgeboekt.

Wish me luck!

Koffiee!

Terug
Naar boven