- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 dagen, veel zuipen/eten en nog ben ik niet aangekomen wtf?? lol
Heb wel iedere avond lopen zweten als een gek dus zal wel als compensatie dienen. Zo even lekker schijten, dan 1 uur rijles waar ik geen zin in heb en daarna bij iemand geld lenen tegen een 10% rente.
1500 lenen en 1650 terugkrijgen.
en anders laat ik ze volgende zomer lekker voor me knippen 
3 dagen, veel zuipen/eten en nog ben ik niet aangekomen wtf?? lol
Heb wel iedere avond lopen zweten als een gek dus zal wel als compensatie dienen. Zo even lekker schijten, dan 1 uur rijles waar ik geen zin in heb en daarna bij iemand geld lenen tegen een 10% rente.
1500 lenen en 1650 terugkrijgen.

Spier verloren en vet ervoor in de plaats = zelfdfe gewicht![]()
Kom thuis van gym, zegt m'n zus ' waarom ben je zo lelijk geworden? '
Ik alpha antwoorden ' dat heet gespierd... '
Zegt ze: ' Nee je armen zijn te breed, een beetje gespierd is wel mooi maar dit niet meer. '
Toch wel k*t want ik ontken niet dat ik ook BB omdat het me mooier zou maken. En dan twijfel ik of iedereen gespierde mensen wel mooi vind?
Inb4 zo breed ben je niet
Dit heeft mijn dag niet verpest maar nogal een facepalm moment : Een magere jongen zei tegen zijn vriend "ik heb naalden" andere jongen ''wtf??'' en zei die weer van ''jah het heet deca en ik ga het gebruiken om groter te worden''
the lulz i had![]()

Zegt ze: ' Nee je armen zijn te breed, een beetje gespierd is wel mooi maar dit niet meer. '
Toch wel k*t want ik ontken niet dat ik ook BB omdat het me mooier zou maken. En dan twijfel ik of iedereen gespierde mensen wel mooi vind?
pics of ya sister (srs) must be fat whale (no offence)Kom thuis van gym, zegt m'n zus ' waarom ben je zo lelijk geworden? '

Zus is niet dikpics of ya sister (srs) must be fat whale (no offence)
of je bent gwn dik geworden![]()