XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

extreme kalmte op het werk

3 dagen, veel zuipen/eten en nog ben ik niet aangekomen wtf?? lol

Heb wel iedere avond lopen zweten als een gek dus zal wel als compensatie dienen. Zo even lekker schijten, dan 1 uur rijles waar ik geen zin in heb en daarna bij iemand geld lenen tegen een 10% rente.

1500 lenen en 1650 terugkrijgen :).

Als je het terug krijgt haha

Ging me net wegen..

...

89,4

...

n**ga whut?!

...

zhu_hongbin_uitgemergeld.jpg

3 dagen, veel zuipen/eten en nog ben ik niet aangekomen wtf?? lol

Heb wel iedere avond lopen zweten als een gek dus zal wel als compensatie dienen. Zo even lekker schijten, dan 1 uur rijles waar ik geen zin in heb en daarna bij iemand geld lenen tegen een 10% rente.

1500 lenen en 1650 terugkrijgen :).

Spier verloren en vet ervoor in de plaats = zelfdfe gewicht:dunno:

voor niks naar gym gereden (15min) want is pas open om 17u:mad:

Spier verloren en vet ervoor in de plaats = zelfdfe gewicht:dunno:

Ja heb ook niet veel getraind, vanavond weer dat beetje kan niet zo heel katabool zijn is met een weekje weer hersteld. Maar he, vrijdagavond weer zuipen waarschijnlijk en 31 december wordt ook geen heilig dagje....

hmmmmmmmmmmmmmmm en dan 1 januari weer met nieuwjaars borrels.

katabool = katabool, feels good/bad

Ziek opgestaan en niet kunnen gaan werken
Verschrikkelijk ....

Kom thuis van gym, zegt m'n zus ' waarom ben je zo lelijk geworden? '
Ik alpha antwoorden ' dat heet gespierd... '
Zegt ze: ' Nee je armen zijn te breed, een beetje gespierd is wel mooi maar dit niet meer. '
Toch wel k*t want ik ontken niet dat ik ook BB omdat het me mooier zou maken. En dan twijfel ik of iedereen gespierde mensen wel mooi vind?

Inb4 zo breed ben je niet

Zegt ze: ' Nee je armen zijn te breed, een beetje gespierd is wel mooi maar dit niet meer. '
Toch wel k*t want ik ontken niet dat ik ook BB omdat het me mooier zou maken. En dan twijfel ik of iedereen gespierde mensen wel mooi vind?

ze zat je te trollen,

uhhhh k*tgym, 1 jan is de nieuwe locatie open maar je zou vandaag en morgen nog bij de oude kunnen trainen. kom ik daar aan zegt die vrouw zo ; ja sorry heb geen emailadres van je anders had ik je kunnen laten weten dat je vanaf morgen bij de nieuwe kan

fuuuu 30 min heen en 30 min terug , wel cardio

Dit heeft mijn dag niet verpest maar nogal een facepalm moment : Een magere jongen zei tegen zijn vriend "ik heb naalden" andere jongen ''wtf??'' en zei die weer van ''jah het heet deca en ik ga het gebruiken om groter te worden''

the lulz i had :roflol:

**** that bish

pics of ya sister (srs) must be fat whale (no offence)

of je bent gwn dik geworden :trollface:

zegt mijn zus ook altijd, shut up b*ch en maak mijn foto's nou maar

iemand btw info over het opzeggen van een sportschool die is afgefikt?
wilde sowieso naar andere gaan, en dit lijkt me een mooi moment...
Maar hoezeg je op als er geen telefoon/ of pastadres meer is?

Ik heb hetzelfde probleem, dan zeg ik altijd dat ik nu in de cut zit en dat het allemaal veel minder word. Dan is ze iig stil.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PS: BB is verslavend

Terug
Naar boven