ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

op een schrikkeljaar ben je alsnog de lul ^^24/7 365 dagen per jaar geopend
Jammer dan weer dat ik ziek ben![]()
3 dagen achter elkaar gezopen, niet getraind, slecht gegeten. Hele famillie komt zo.
Lars is not amused.
Same here. Al 4 dagen lang gezopen en gesmoked. Gister me helemaal vol gevrete, ben er nog misselijk van. Vannacht weer gezope en gesmoked. En zo komt er weer een hoop familie en vrete.
Heb net een capsuele energize genomen, en me volledig leeg geschete. Dus van het volle gevoel ben ik af.
Ik heb wel zin in morgen, echt de beuk er gooien met trainen.

OMG!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alleen heb ik geen energize genomen, maar pre-workout power pill.![]()
Oke, die van B&F? Die heb ik ook als sample gehad, deed alleen niet zoveel bij me. Zit toch geen 1,3 dimethylamyla in?
Jawel zit er wel in, bij mij doet het ook niet zoveel meer, daarom heb ik er ook 4 genomen lol. Heb nog een heel potje staan en gebruik het never.

Ruilen tegen een halve pot creatine?Jawel zit er wel in, bij mij doet het ook niet zoveel meer, daarom heb ik er ook 4 genomen lol. Heb nog een heel potje staan en gebruik het never.

i know that feel bro..lekker wijfke wou dat ik eens mee ging om met haar te trainen, bleek haar sportschool dicht te zijn
dan maar naar de mijne gegaan omte trainen
![]()