AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.602
Mwa, je overdrijft wel flink moet ik zeggen.

Wat jij nu beschrijft is een stereotype dat idd best wel ordinair is. Maar al die dingen die je opnoemt zoals een beetje fillers in de lippen of fake wimpers of whatever kunnen if done right ook gewoon heel mooi zijn en het uiterlijk van een chickie een boost geven.
Het is jammer genoeg de nieuwe realiteit.
Het kan er in sommige gevallen nog wel mee door hoor. Maar de meeste hebben gewoon de centen niet om dit juist te laten zetten en kiezen voor een goedkoper en faker alternatief.

• #137.603
Zilver is oké, je mag naar de volgende ronde.
Maar krijg wel vaak te horen van mn vrienden dat ik er ordinair uit zie door al die aspecten die je opnoemt

Dus je hebt wel een punt I guess

Maar dat komt meer omdat er een stereotype aan verbonden is met laag IQ gasten waarbij heel hun leven om wijven neuken draait

• #137.604
Maar krijg wel vaak te horen van mn vrienden dat ik er ordinair uit zie door al die aspecten die je opnoemt

Maar dat komt meer omdat er een stereotype aan verbonden is met laag IQ gasten waarbij heel hun leven om wijven neuken draait

En jij hebt een hoog IQ wil je zeggen?

• #137.605
Niet zozeer beledigd, maar het is smaak. Wat jij mooi vind kan iemand anders spuuglelijk vinden en andersom ook. Jou mening is toch niet meer waard dan iemand anders mening?

Die nieuwe generatie die jij omschrijft is erg klein, maar krijgt wel alle aandacht in de media. Mensen willen niet kijken naar piet die niet neukt of kelly die nog maagd is op haar 30ste, we willen sensatie en dat verkoopt/trekt kijkcijfers maw levert geld op.

Als niemand zou neuken op temptation island denk je dan dat er nog een seizoen erna zou komen? Sensatie verkoopt dat wil men zien en dat krijgt alle aandacht.
het ging me niet zozeer om die programma's specifiek, meer over typebeschrijving dat alsmaar populairder lijkt te worden.

• #137.606
het ging me niet zozeer om die programma's specifiek, meer over typebeschrijving dat alsmaar populairder lijkt te worden.
Jongere zijn jong en dom en zoeken een bevestiging om geaccepteerd te worden door vrienden en denken dat bovenstaande punten dan nodig zijn. Naarmate men ouder word gaat men wel anders denken, iig de meeste.

• #137.607
En jij hebt een hoog IQ wil je zeggen?
Wel een hoger IQ dan het volk wat op temptation komt, ja zeker

Nu vind ik educatie niet gelijkstaand aan IQ maar gezien ik op HBO zit ga ik er wel vanuit dat ik meer capabel ben dan die gasten daar

Ookal stelt HBO ook niet echt iets voor imo

• #137.609
Jongere zijn jong en dom en zoeken een bevestiging om geaccepteerd te worden door vrienden en denken dat bovenstaande punten dan nodig zijn. Naarmate men ouder word gaat men wel anders denken, iig de meeste.
Natuurlijk, maar behalve dat willen ze natuurlijk ook zo snel mogelijk allemaal een naam maken voor zichzelf.

• #137.610
(dikke) fake t**ten zijn altijd lelijk ongeacht of ze nu lelijk of knap is,
Er zijn wel goede(meestal met vet)imo, maar de meeste vrouwen(en dus ook mannen lol) hebben waarschijnlijk geen geld voor goede. Of nemen veel te grote die niet in verhouding zijn met de rest van het lichaam.

Het is precies wat @Spambod zegt: de meeste ingrepen zien er goed/natuurlijk uit als het gedaan is door iemand die weet hoe het moet.

Gast ga je jou vriendin een tikkie sturen als ze bij de zara voor de kassa paar tientjes tekort komt. Principe yolo, als je jaren samen bent vertrouw je mekaar gewoon. Ga toch niet tot me dood leven met de gedachten misschien naait ze de buurman of verlaat ze me over 5 jaar.
Gast waar the f**k heb jij het over? Lees jij überhaupt wel wat ik zeg? Je pikt één woord van mijn gehele post en verzint de rest erbij om je gelijk te halen. Het gaat niet om VERTROUWEN of GELD. Ik zei letterlijk dat het gaat om het feit dat als jullie ooit een keer uit elkaar gaan, jij haar letterlijk gratis t**ten hebt gegeven voor de eventuele volgende dude. WTF heeft dat maar ook iets te maken met dat onnozele gebrabbel waar jij het over hebt?

En uit elkaar en cheaten is hetzelfde, niemand gooit zijn oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt.
Ja, uit elkaar gaan is hetzelfde als cheaten. Lol. Zit je aan de fucking crack?

• #137.611
Platina tandje ook goed , asking for a friend
Is goed joh, als je er daarna even met dit overgaat.
1656334059812.png

• #137.613
Ik vind dat soort programma's toch wel vermakelijk. Net als een documentaire over dieren, een beetje aapjes kijken en mijzelf een ubermensch voelen enzo...

• #137.614

Hoog IQ gasten hebben daar ook last van, nog meer door sapiofilie. Een van ons, Socrates (hoewel hij waarschijnlijk niet echt bestaan heeft buiten de verbeelding van Plato), was blij dat hij daar geen last meer van had door gevorderde leeftijd, maar net toen moest hij wijn drinken uit een gifbeker (hoewel dat dus waarschijnlijk niet echt gebeurt is behalve in de verhaaltjes van diezelfde Plato).

• #137.615
Wel een hoger IQ dan het volk wat op temptation komt, ja zeker

Nu vind ik educatie niet gelijkstaand aan IQ maar gezien ik op HBO zit ga ik er wel vanuit dat ik meer capabel ben dan die gasten daar

Ookal stelt HBO ook niet echt iets voor imo
Ik weet niet of je je eigen tiktok wel eens bekeken hebt maar je bent echt 1 van de grootste paupers die ik ben tegengekomen. Kunnen mensen van EOTB nog een punt aan zuigen

• #137.616
Ik weet niet of je je eigen tiktok wel eens bekeken hebt maar je bent echt 1 van de grootste paupers die ik ben tegengekomen. Kunnen mensen van EOTB nog een punt aan zuigen
Laat mij dat nou net niets kunnen interesseren 🥰
Had gelijk ff een like gegooid

• #137.617
(dikke) fake t**ten zijn altijd lelijk ongeacht of ze nu lelijk of knap is, heb letterlijk liever iemand met geen borsten dan zoiets. (Na zwangerschap snap ik het wel).
komt in hetzelfde rijtje als fake wimpers en volledig getekende wenkbrauwen en het ergste: opgespoten lippen.En een oranje zonnebank tan.
Komt nog bij extensions: maakt niet uit waar jullie ze zetten en hoe duur je ziet het altijd.
Wij denken ook dat, des te gespierder des te beter is. Misschien zeggen die vrouwen over ons precies hetzelfde als wat wij over hun zeggen/denken. Alles blijft uit eindelijk subjectief. Verder moet ik wel zeggen dat over het algemeen het type vrouw wat je hierboven omschrijft wel op steroid dudes vallen. Dus als je daar niet van houdt kan je beter lekker skinny blijven.

Terug
Naar boven