Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.141
@Japio @Kloontje dit is mijn sollicitatie voor de sukkeltjesclub. :roflol:
Acute appendicitis, gisteravond laat aan geopereerd.
20220723_084636.jpg
Ah das geen fijne. Hoe vond je de pijn?

Was ie geplopt in je buik of waren ze optijd? Ik heb echt lang geen zware compounds durven trainen omdat ik dat litteken voelde rekken en trekken. Geen zin in een stoma.

Oja, succes met kakken de aankomende week. Beterschap!

• #138.145
Wel zuur dat dit net gebeurd als je een kleintje hebt. Gelukkig wegen ze dan nog niet zoveel.

Mijn advies is om veel te blijven bewegen, veel wandelen bevordert herstel. Gezond eten, schnell herstellen :flex:

• #138.147
Ohh yoow. Alles goed kerel? Hoe gaat met het met de krampjes van jullie nieuwe aanwinst?
Met de huidige pijnstilling is alles wel goed, beter dan gister iig :roflol:
De kleine doet het super alleen net nu ik in het ziekenhuis ligt loopt ze wat te spoken.
Oh shit gek. Welkom bij de sukkeltjesclub dan maar. Bij deze meteen gepromoveerd tot oppersukkel..

Sterkte maat! Hierbij is mijn knie maar klein leed.

Stay strong! :thumbup: :heart:

Enig idee hoe dit plots is ontstaan?

Edit: antwoord denk ik al gevonden.
Thanks man. Geen idee hoe het ontstaat, heb 4 maanden geleden dit ook gehad en ben in de nacht naar de HAP gegaan omdat ik nog nooit zo veel pijn had gehad. Die heeft me afgepoeierd met injectie van pijnstilling en diagnose "heftige darmkrampen". Geen ontstekingswaarden niks geprikt en toen is het bij dom geluk uit zichzelf over gegaan ipv dat ie was geknapt.
Ah das geen fijne. Hoe vond je de pijn?

Was ie geplopt in je buik of waren ze optijd? Ik heb echt lang geen zware compounds durven trainen omdat ik dat litteken voelde rekken en trekken. Geen zin in een stoma.

Oja, succes met kakken de aankomende week. Beterschap!
Waren gelukkig op tijd dus makkelijke operatie en vandaag weer naar huis.

Trainen baal ik wel ff van ja. Kan ff duren voordat t volledig herstelt is, maar we gaan het zien. Dan maar ff voorzichtig want ik wil ook niks scheuren :roflol:
Thanks all
Wel zuur dat dit net gebeurd als je een kleintje hebt. Gelukkig wegen ze dan nog niet zoveel.

Mijn advies is om veel te blijven bewegen, veel wandelen bevordert herstel. Gezond eten, schnell herstellen :flex:
Timing is kut ja, maar dat is t uiteindelijk altijd. Kleine is gelukkig makkelijk en vraagt doorgaans weinig zorg eigenlijk.

Wandelen doen we altijd al veel en gezond eten ook, dus komt vast wel goed verder. Ben iig blij dat ie eruit is.

• #138.148
heb 4 maanden geleden dit ook gehad
😱 Alsof één nog niet heftig genoeg is

Waren gelukkig op tijd dus makkelijke operatie en vandaag weer naar huis.
Ik zal wel weer een domme vraag stellen, maar jammer dan 😬
Houdt dit ook in dat je nu 'klaar' bent? Dat je niet bang hoeft te zijn voor een derde keer?

Sterkte! Laat je lekker verzorgen, hopelijk heb je een snel herstel

• #138.151
  • #138.152
😱 Alsof één nog niet heftig genoeg is

Ik zal wel weer een domme vraag stellen, maar jammer dan 😬
Houdt dit ook in dat je nu 'klaar' bent? Dat je niet bang hoeft te zijn voor een derde keer?

Sterkte! Laat je lekker verzorgen, hopelijk heb je een snel herstel
Domme vragen bestaan niet, .... dus daar komt ie: hoeveel appendixen heb jij dan ?

• #138.154
Ben iig blij dat ie eruit is.
Ja man. Wel grappig trouwens. Ik had een paar maanden ervoor ook flinke buikpijn op precies dezelfde plek. Is toen ook vanzelf over gegaan. Beter trouwens dat ie niet is geknapt, die shit is geen pretje. Zonder dat ie knapt is het al geen pretje.

Oja, kzou ff een tijdje niet pittig eten ;). Dat stuk darm is gehecht dus je kan wel voorstellen wat er gebeurd als dat in aanraking komt met capsaïcine.:roflol:

• #138.156
  • #138.157
  • #138.158
Is dat een uitdaging? 😇

Ja één. Maar kon toch zijn dat ze een stukje verwijderen, dat je darmen dan altijd een zwak punt blijven, of dat je na verloop van tijd opnieuw een blinde darm krijgt (keel amandelen kunnen toch ook terug groeien)?
Het is een beetje zoals een geslachtsoperatie, dan word je wormvormig aanhangsel ook verwijdert.

Terug
Naar boven