- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Zijn die superieure Germaanse genen. Dit kind is onverwoestbaar.
Doet het veel pijn?Nee nog niet, doe er iedere dag een nieuw verbandje om. Hechtingen mogen er maandag uit. In principe zou een pleister er omheen ook al volstaan. Maar zo blijf ik mezelf er iig aan herinneren een beetje rustig aan te doen
Zelfs een exceptionele taalvirtuoos heeft weleens mindere dagen.
Ja verband ziet er droog en schoon uit, gaasje wat er tussen zit ook, maar vind het gewoon frisser er uit zien als het verband schoon uitziet ook aan de buitenkant 😃Als het verband er droog en proper uitziet, mag je het dicht laten hoor.
Veel beterschap!
Nee eigenlijk helemaal niet 😄 tis meer ongemakkelijk met sporten 🤣Doet het veel pijn?
Echt die klote bloempotten ook altijd!
Jij mag ook wel bij ons clubje samen met mij @Japio en @Shadow ProjectIk had laatst vijf nietjes in mijn voorarm. Nu kan ik door dat woeste litteken net zoals Flex doen alsof ik ben aangevallen door ninja's. (@Portonia1)
![]()
Er zal toch wel een beleid zijn gemaakt of niet dokter mat?Als het verband er droog en proper uitziet, mag je het dicht laten hoor.
Veel beterschap!
Clubjes zijn voor homo's.Jij mag ook wel bij ons clubje samen met mij @Japio en @Shadow Project
Echt wat voor jou dus en @mat mag er ook bij.
O je krijgt al weer praatjes gaat dus goed 😋
Ben eigenlijk stiekem al lid van een andere club. We beschermen kippen.
Waarom?
Het vakantiehuisje heeft zulke gordijnen. Ik ben gewend aan rolluiken en dikke gordijnen.
Rol vuilniszakken en tape.Het vakantiehuisje heeft zulke gordijnen. Ik ben gewend aan rolluiken en dikke gordijnen.